Jeg har satt opp glassvegger for å lage et ekstrarom. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til å se fint ut, og tette i hjørnene? Samt at jeg vil bygge en liten vegg som kobler til skyvedøren så det blir et ordentlig rom. Se bildene for å forstå. Dere ser sprekkene mellom glassveggen og veggen, hvordan gjør man med dem så det blir pent?

Siste bildet er typ en slik vegg jeg vil lage på første bildet. Typ 30 cm ut fra veggen bare. Dere ser at glassdøren slutter der. Samt at det er gardinskinne i taket.

• Glasvegg og skyvedør i stue, med bord og stoler i bakgrunnen. Gardinskinne i taket. Springor mellom glass og vegg.
  • Et rom med glassvegg som skiller en stue fra et arbeidsområde. Rundt springer plantene, og det er en TV og sofa i bakgrunnen.
  • Glasvegg med spalte mellom vegg, og gardinskinne i taket. Reflektert lys i glasset, innendørsmiljø med lyse vegger.
  • Glassdør installert i hjørne, med synlige sprekker mellom rammen og veggen. Gardinskinne i taket. Hvordan forsegle sprekker pent?
  • Nærbilde av hjørne mellom to vegger med et lite mellomrom, med bokhyller og lenestol synlig i bakgrunnen.
S
Ja regla opp, sette gips og lister.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.