Finnes det noen prisgunstige skruer lenger?
Jeg synes at Heco med flere duger til grovere konstruksjoner men søker også smekrere treskruer i lengder mellom 60-120 mm for litt smekrere applikasjoner.

• Liker
klaskarlsson
  • Laddar…
TorpAnders TorpAnders skrev:
Finnes det noen prisverdige skruer lenger?
Man pleier å få det man betaler for. Er det prisverdig?
TorpAnders TorpAnders skrev:
Jeg synes at Heco med flere duger til grovere konstruksjoner, men søker også smekrere treskruer i lengder mellom 60-120 mm for litt smekrere applikasjoner.
Jeg vet om en som fant et enormt utvalg av skruer i litt uvanlige dimensjoner i en eller annen tysk nettbutikk. Dessverre fikk jeg ikke navnet. Men let i Tyskland kanskje.

O O skrev:
Man pleier å få det man betaler for. Er det prisverdt?

Jeg vet om en som fant et enormt utvalg av skruer i litt mer uvanlige dimensjoner i en tysk nettbutikk. Dessverre fikk jeg ikke navnet. Men let i Tyskland kanskje.
Når en 5mm skrue under 120mm koster rundt 2 kroner stykket eller mer så er det ikke prisverdt, prisbildet på standard skruer generelt er veldig usunt kontra produksjonskostnaden.
Kommer det til litt mer uvanlige typer så er de enda verre, jeg brukte nylig 1000 skruer til et blikkenslag, der kostet skruene meg 5000 kroner,,

• Prisoversikt for træskruer: 449 kr for 600 stykker, spesifikasjon 5 x 100, C4. Artnr. 81-017. Prisen uten moms: 359,20 kr.
  • Haha
  • Liker
Anonymiserad 405730 og 1 annen
  • Laddar…
Hva for platetak skrudde du med skruer som koster 5 kr/st?

Hva for platetak skrudde du med skruer som koster 5 kr/st?

Panneplat

Pleier å bli Essve her av gammel vane.
Den eneste av deres som har skuffet meg var deres Corrseal terrassekrue som gikk av en etter en.
Fikk dog ny A2 terrassekrue av butikken da.

• Liker
Anonymiserad 405730 og 1 annen
  • Laddar…
Når jeg trenger et spesielt utvalg, finner jeg for det meste det jeg trenger på amazon. Der finnes det et fantastisk utvalg.

Alfredo Alfredo skrev:
Jeg vet at mange fnyser av Biltema, men jeg har aldri hatt noen problemer med deres treskruer. Under en krone stykket for disse, for eksempel.

[lenke]
Biltemas "vanlige" treskruer med Torx-hode har vært fantastisk bra de siste 20 årene. Har mange i de gamle gule pappkartongene igjen og de har aldri voldt problemer. Dessverre har Biltema lagt ned hele sortimentet, så nå blir det Hornbachs variant i stedet. Prisverd de også.
For finskruer, les ubehandlet stålskrue med forsenket sporhode, har jeg kjøpt fra den "tyske butikken".

Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Biltema lagt ned hele sortimentet
Hvordan mener du? Finnes det ikke lenger det du vil ha eller har de blitt dårligere?

Essve er kanskje ikke de billigste, men jeg liker kvaliteten.
Har kjøpt InFe på byggmax også, men de blir lett krokete og brekker - i alle fall terrassekruene/lengre treskruer.

• Liker
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hvordan mener du? Finnes det ikke lenger det du vil ha eller har de blitt dårligere?
Finnes ikke lenger. Bare lange lengder igjen, typ 5x100 og 6x100

Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Finnes ikke lenger. Bare lange lengder igjen, typ 5x100 og 6x100
Disse finnes i alle fall:

Träskruv 5 x 40 mm, C4, 100 stk, pris 74,90. Artnr. 81-006.

Träskruv 5 x 50 mm, C4, 100 st, pris 79.90 før moms, med artikelnummer 81-007.

Pris og spesifikasjoner for treskruer 5 x 60 mm, C4, 100 stk. Pris 89,90 ekskl. moms, artikkelnummer 81-008.

Träskruvpakke, 5 x 70 mm C4, 100 stk, pris 99,90, ekskl. moms 79,92, art.nr. 81-010.

Jeg har vært fornøyd med Julas HardHead i storpakke (280-650 stk).
6x120 mm for ca 1 kr/stk.

Akkurat nå ser det imidlertid ut som at flere sorter i serien er utsolgt.

Eske med treskruer fra Hard Head, størrelse 5x70 mm, 650-pakning. Tilgjengelighet vises for lagerstatus i nettbutikk og butikk.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.