Vi har fått godkjent av foreningen å kjøpe to kjellerboder rett under leiligheten vår, slik at vi kan bygge nedover og utvide leiligheten vår.
Uisolert bunnplate på 20 cm.
Nåværende takhøyde 2,55 cm. [Bra utgangspunkt]
Landshøvdingehus fra 1920-tallet.
Fagmann har vært og sjekket, og det er ingen forhøyede fuktverdier.
Foreningen skal ifølge Vedlikeholdsplan drenere utenfor innen år 2025.
Hvilket ventilert gulv vil dere anbefale? Gulvet er ganske flatt og burde klare en Platon/Jape matte.
Men har noen tanker om systemer som Nivell som gir en opphøyt konstruksjon, slik at vi kan utnytte rommet under til rørlegging av vann, avløp, el osv. Da burde vi ikke trenge å pigge like mye for avløpet? Eller tenker jeg feil?
Bør vi også ha ventilerte vegger? Og da kun nordveggen [Ytterveggen]?
Eller beholde alle vegger "rene/rå" og bare male dem? Eventuelt tapetsere noen vegger.
Fikk dette forslaget fra Jape: [Der ser dere også den tenkte layouten på kjelleren]
Hei,
Har akkurat lagt inn subfloor i villaen. Står på justerbare skruer. På subfloors hjemmeside ser du forskjellige modeller for å for eksempel gjøre installasjon under gulv. Valgte subfloor da det finnes to lokale forhandlere der jeg bor.
Hei,
Har nettopp lagt inn subfloor i villaen. Står på regulerbare skruer. På subfloors hjemmeside finner du forskjellige modeller for å gjøre eksempelvis installasjon under gulv. Valgte subfloor da det finnes to lokale ÅF der jeg bor.
Ha
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.