Hei!
For å skape takhøyde for campingvogn/bobil, skulle jeg ønske å fjerne loftet/overetasjen og de stokkene som holder det oppe. Noen som vet om det er OK å bare ta bort de lengdegående og tverrgående stokkene som loftsgulvet hviler på? Oppe på loftet er det jo takstoler med tverrgående stokker.

• Loft i en bygning med synlige trebjelker, stablet ved, sykler og diverse utstyr lagret under. En dør og en rød trillebår ses også.
  • Garasjeinteriør med synlige trebjelker i lofttaket, sykler og oppbevaringsgjenstander under. Fargerike vimpler henger fra en bjelke.
  • Loft med trebjelker og stolper, noe rot på gulvet.
  • Loft med trebjelker, skråtak og vindu. Bak sees diverse oppbevaringsartikler og en lampe som lyser inn i rommet.
Hei og velkommen til Byggahus!
Jeg ser et åstak på bildene dine, noen tverrgående stokker bør du nok beholde så ikke langsidene "kalvar"

F fribygg skrev:
Hei og velkommen til Byggahus!
Jeg ser et åstak på bildene dine, noen tverrgående stokker bør du nok spare så ikke langsidene "kalver"
Takk! Kan man flytte opp de tverrgående stokkene som nå ligger under taket til loftet for å motvirke kalving? Eller sette vaiere i stedet for stokker?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.