3.008 lest ·
3 svar
3k lest
3 svar
Finmasket rustfritt stålnett for beskyttelse mot insekter og snø.
Trenger å finne finmasket nett i rustfritt stål som skal stoppe innblåsende snø og insekter ved takfot på platetak med trp45-profil og 5 graders helling. (Det skal tette for åpningene som blir i selve plateprofilen)
Trenger 0.15 x 40 meter. Det må IKKE være aluminium da aluminium reagerer med platetaket og forårsaker rust på dette. Likeså går plast bort da det ikke holder i lengden. (Ønsker ikke å sette tettebånd da vi da struper ventileringen av taket for mye)
Spørsmålet er:
1. Hvor finmasket trenger det være for å stoppe innblåsende snø og regn?
2. Hvor kjøper jeg det? (Har sett at alternativer finnes på VidaXL men har virkelig dårlig erfaring med dem)
Trenger 0.15 x 40 meter. Det må IKKE være aluminium da aluminium reagerer med platetaket og forårsaker rust på dette. Likeså går plast bort da det ikke holder i lengden. (Ønsker ikke å sette tettebånd da vi da struper ventileringen av taket for mye)
Spørsmålet er:
1. Hvor finmasket trenger det være for å stoppe innblåsende snø og regn?
2. Hvor kjøper jeg det? (Har sett at alternativer finnes på VidaXL men har virkelig dårlig erfaring med dem)
Hei, hvordan gikk det? Ble valget VidaXL eller noe annet?kmartinb skrev:
Jeg fant dette nå når jeg ser etter tilsvarende for å slippe til ventiler på loftet og luftspalte ved takbytte. For å holde insekter og fugler borte.
https://www.amazon.se/LRQY-gnagarsä...59646954730&psc=1&language=sv_SE&gad_source=1
Sist redigert:
Medlem
· Blekinge
· 11 702 innlegg
I Australia og USA og sikkert andre steder brukes rustfrie nett mot termitter. Sjekk termimesh og termistop. Fra et tidligere prosjekt har jeg en rull (ca 30 cm bred) liggende. PM ved interesse.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Regla upp kring inbyggnadsbadkar? Plåtregel? Alu? Rostfritt?
Badrum -
Utmaning med nytt kök med bänkskiva i rostfritt stål (16mm)...
Kök -
Insatsgängor för trä, mässing eller rostfritt
Möbelsnickeri -
Stänkskydd (rostfritt + glas?)
Kök -
Söker finmaskigt stålnät liknande bilden.
Metall - stålkonstruktioner, svets och smide