Hei! Jeg vil gjøre om kontoret her hjemme og har sett på kork, men jeg finner nesten ingen bilder eller info. Er det noen som har satt kork på en hel vegg som kan dele bilder og erfaringer? Kork finnes både på plate og rull, hva er for- og ulempene? Legger opp det eneste bildet jeg fant her på forumet, men som handler om hvordan man fjerner kork, selv om det er dritkult! All info er av interesse, stor takk på forhånd!

• En vegg dekket med korkpanel bak en hvit skjenk med en lampe og lysestaker, ved siden av en stol, på et kontor med tregulv.
R Rolph skrev:
Hei! Jeg vil gjøre om kontoret her hjemme og har sett på kork, men jeg finner nesten ingen bilder eller info. Er det noen som har satt kork på en hel vegg som kan dele bilder og erfaringer? Kork finnes både på plater og ruller, hva er fordeler og ulemper? Legger ved det eneste bildet jeg fant her på forumet, men som handler om hvordan man fjerner kork, selv om det er kjempefint! All info er av interesse, stort takk på forhånd!
Kjempefint! Kom over det og så på det på Bauhaus for noen år siden.

En annen variant fantes på baderomsgulvet i et av våre tidligere hus, fint, varmt, mykt, lett å rengjøre Kork-o-plast.

Kjøpte du fra Bauhaus eller så du bare rundt? Najs med kork på gulvet, det har jeg også sett på noen steder.

R Rolph skrev:
Kjøpte du fra Bauhaus eller bare sjekket du rundt? Najs med kork på gulvet, det har jeg også sett på noen steder.
Kompletterte bare noe fra Bauhaus, til gulvet. De har for vegger også.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.