Hei! Jeg vil gjøre om kontoret her hjemme og har sett på kork, men jeg finner nesten ingen bilder eller info. Er det noen som har satt kork på en hel vegg som kan dele bilder og erfaringer? Kork finnes både på plate og rull, hva er for- og ulempene? Legger opp det eneste bildet jeg fant her på forumet, men som handler om hvordan man fjerner kork, selv om det er dritkult! All info er av interesse, stor takk på forhånd!
Kjempefint! Kom over det og så på det på Bauhaus for noen år siden.R Rolph skrev:Hei! Jeg vil gjøre om kontoret her hjemme og har sett på kork, men jeg finner nesten ingen bilder eller info. Er det noen som har satt kork på en hel vegg som kan dele bilder og erfaringer? Kork finnes både på plater og ruller, hva er fordeler og ulemper? Legger ved det eneste bildet jeg fant her på forumet, men som handler om hvordan man fjerner kork, selv om det er kjempefint! All info er av interesse, stort takk på forhånd!
En annen variant fantes på baderomsgulvet i et av våre tidligere hus, fint, varmt, mykt, lett å rengjøre Kork-o-plast.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Något svart kommer från väggen/golvet
Hustillverkare -
Erfarenheter av FTX i äldre hus? Tips på injustering?
Ventilation -
Jotuns lady supreme halvblank eller superblank, erfarenheter?
Färg, Måla & Tapetsera -
Erfarenheter av Midea Portasplit
Värmepumpar -
Korkplattor på väggen ska tas bort
Färg, Måla & Tapetsera