Er det noen som har erfaringer med Ctrap? En slags duk som skal forhindre emisjoner i å trenge ut fra for eksempel trebeskyttelsesmidler.

Finnes ikke mye annet enn selgerinfo og firmainfo om det på nettet.

https://ctrap.se/

Lurer på det samme, ifølge deres egen info er det jo rene mirakelet noe som gjør meg litt mistenksom.

Mackztärn Mackztärn skrev:
Lurer på det samme, ifølge deres egen info er det jo et rent mirakel, noe som gjør meg litt mistenksom.
Om to uker får jeg kanskje et svar. Skal teste å dra opp en del med et firma.

Hei. Interessert i om ctrap duken hjalp noe mot utslipp? La du den på en rengjort/sanert plate eller la du den på et gulv og deretter la nytt gulv?

C Chanbara skrev:
Hei. Interessert i om ctrap duken hjalp noe mot emisjoner? La du den på en rengjort/sanert plate eller la du den på et gulv og deretter la nytt gulv?
Jeg vet ikke helt. Faktisk. Jeg syntes det hjalp betydelig når den ble satt opp. Skal dog sies at jeg dekket vegger fordi mine emisjoner kommer fra svillen som mellombjelkelaget hviler på. Men nå etter å ha reist vegger og malt fortsetter det å komme lukt fra hull i veggen som for eksempel lysbrytere. Lukten er som sagt redusert. Men enten slipper ctrap gjennom lukt, eller så har firmaet som satte opp den gjort en dårlig jobb. Skal også sies at firmaet sa at man hadde sluttet å selge ctrap til kunde for at kunde skal sette opp den selv, på grunn av at mange kunder gjør en dårlig jobb og så skylder på selve matten. Summa summarum skulle jeg ønske at jeg hadde gått på linjen med å forsøke å ventilere bort odører med en eller annen form for forsert ventilasjonsløsning inni veggene.

Har du plate på mark?
La du teppet direkte på betongen eller på eksisterende gulv og deretter nytt gulv?

Så nå at du har skrevet vegg, sorry.
Hva slags vegger har du?

Gips. Dobbel i visse tilfeller. Om du mener innervegger.

Hei, vurderer å eventuelt bruke cTrap. Hvordan har det gått for dere som har brukt deres matte? Har luktene forsvunnet eller er de fortsatt der?

Takk på forhånd

VI har også vurderinger på å bruke Ctrap, men har vurderinger på hvor godt det vil fungere. Tar gjerne imot erfaringer.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.