Hei, har lest gjennom diverse tråder med lignende spørsmål, men siden jeg ikke har tegninger og heller ikke har flyttet inn ennå, spør jeg dere - hva tror dere, er dette en bærende søyle, eller kan vi rive den bort og sette eik ribber/spaljé i stedet?

Om bærende.. kan man kanskje sette eik spaljé i tomrommet og så kle inn den eksisterende søylen i eik? Blir nok klumpete.. andre forslag?

Har maler som kommer noen dager etter overtakelse, så vil gjerne ha revet / gipset / … før den tid.

Stort takk på forhånd!

• Hvit trapp med gelender og en søyle i entreen, sett nedenfra. Veggene er lyse, og det er et bilde på veggen ved trappen.
  • En hvit bærende søyle vevd med et skråstilt stag innendørs, med del av spisestue i bakgrunnen med spisebord og stoler.
Det er klart at søylen ble lagt til etter at rekkverket ble installert og hullet i taket krever ingen støtte, så det er 99% ikke-bærende.

Noen ganger, i tilfelle av fabrikkbygde modulhus, brukes midlertidige støtter for å transportere modulen. Noen ganger glemmer noen å fjerne dem senere...

S sturnus skrev:
Det er klart at søylen ble lagt til etter at rekkverket ble installert, og hullet i taket krever ingen støtte, så det er 99% ikke bærende.

Noen ganger, i tilfelle av fabrikkbygde modulhus, brukes midlertidige støtter for å transportere modulen. Noen ganger glemmer noen å fjerne dem senere...
Å jeg håper virkelig du har rett, ville vært så mye enklere! 🤞det er et kataloghus fra 1972

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.