SvanteGp
Noen som har sett en slik Skruv ved siden av et skyvelære og et Hidloc klips på et trebord. Skruven brukes for Green Plank komposittrall. skrue? Den brukes for å feste Hidloc clips til Green Plank komposittrall og jeg har forlagt skruene som kom med settet. Det er litt surt å måtte betale 800:- igjen for et helt sett, om det i det hele tatt var tilgjengelig! Hullet i klipset er 5,0 mm.

E
Det ligner en vanlig ankarskrue.

• Liker
tergo
  • Laddar…
Det duger vel med hvilken som helst skrue til det der så lenge den har en form for rustbeskyttelse?

SvanteGp
En ankarskrue har for høy hode så det må nok til en flatere skruehode som er jevnt 5 mm eller litt større for å krage i clipset. Kommer til å trenge et hundretalls, så å slipe ned er ikke å tenke på…!

SvanteGp
Nyfniken Nyfniken skrev:
Det duger vel med hvilken skrue som helst til det der så lenge den har noen form for rustbeskyttelse?
Dessverre ligger det planker oppå, så clipset må ned flush med planken over. Ellers hviler planken bare på skruehodene i clipsene. Hadde det dugd med hvilken skrue som helst, hadde jeg ikke trengt å besøke Bauhaus, K-Rauta og Swedol med uforrettet sak.

SvanteGp
Fotografen Fotografen skrev:
Får for meg at det kan være noe spaxaktig?
[lenke]
Utendørsskrue i stål med skallelengde 5,4 mm, sett i nærbilde liggende på en hvit bakgrunn. Nærbilde av en metallskrue med en hodebredde på 5,4 mm, målt med en plastmålestokk, plassert oppå en hvit flate.
Sånn ser de ut på nært hold, og dessverre er det utendørs i stålklips. Hodet er 5,4 mm målt med en plastmålepinne...

Det virker jo å være Green Planks egen produkt, har du sjekket med dem? I beste fall kan du kanskje kjøpe en pose skruer direkte fra dem.

Beste svar

Bor opp hullet i klipsen og forsenk så passer hvilken som helst forsenket treskrue

• Liker
Dheri og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.