Var på lokale XL-bygg i dag og kjøpte to lekter 45x70 (5.4m). Fant en rett og den andre hadde en bøy siste meteren men tenkte det er OK (ville ikke rote mer i bunten). Det facila prisen for disse begge lektene ble 408 kr, dvs nesten 40 kr/m!
Tenkte derfor å more meg med å finne et enda verre eksempel. Mitt bidrag blir en OSB-plate fra Beijer og utfordringen til forumet blir å overgå med noe enda verre.
Jeg kjøpte en gjeng OSB i vår da det var risiko for leveringsproblemer. Kjøpte dog noen for mange så nå har jeg 10 stk i garasjen som ligger i veien, kanskje burde jeg selge dem?
Jeg kjøpte en haug med OSB i vår da det var risiko for leveringsproblemer. Kjøpte imidlertid noen for mange, så nå har jeg 10 stk i garasjen som ligger i veien, kanskje jeg burde selge dem?
Vent en stund til før du legger dem ut på Finn.no så betaler du av utbyggingen din . Følger tråden din og er imponert over tempoet, hatten av!
Må være bedre avkastning på OSB enn tegningsopsjoner i Moderna. Jeg kjøpte for mange råspontplanker til taket, så det får bli min pensjonsforsikring.
Trenger ikke være OSB, leter etter de verste eksemplene på prisøkninger.
I Lkpg koster fortsatt 17mm råspånt under 120kr/m2, luker ser jeg ikke som nødvendige om man ikke skal betale lønn til snekkeren og har tid og riktig picka.
Skenenede priser er bra å holde øye med Men for en som meg som aldri i mitt liv hittil har kjøpt en OSB f.eks., så ville det være interessant om også prisen som varen pleier/pleide å koste finnes med. Helst eksakte tall, men en omtrentlig vurdering holder også Ser at noen har fått med en "før" pris, men etterspør altså flere.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.