Jeg har et rom med målene 215x82x12, og her vil jeg gjerne ha plass til to skyvedører og en vegg.

Hvis jeg bygger en vegg med 45 regel, 12,5 gips og lar en 1 cm margin for dørene, blir dørene kun 2,5 cm.

For meg føles det litt spinkelt, eller er det bare å kjøre på? Hvis jeg vil ha tykkere dører og tynnere vegg, hvordan bygger jeg en tynnere vegg? Finnes det noen andre tråder om å bygge tynne innervegger, men i mitt tilfelle har jeg kun noe å skru i på den ene siden, og den siden er av ujevn murstein.

Isolering er ikke av noen interesse, og dørene kommer jeg til å bygge selv.

Tenkte å prøve å avslutte neste uke, så tar gjerne imot tips og ideer før jeg setter i gang.

Veggjøring med ujevn tegl og trestøtte for skyvedør, festet med metallskinne. Veggåpning med eksponert murstein og gips, metallramme for skyvedør installert. Uferdig konstruksjon for innervægger og skyvedører. Et uferdig område med synlig stålramme og murvegg for installasjon av skyvedører, omgitt av et bord og stoler i bakgrunnen. Veggåpning med synlige murstein, gipsplatene peker ut fra veggen. En trappestige står i bakgrunnen, ufullført byggeprosjekt.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.