GoForIt skrev:
Det finnes jo billigere produkter sett til kilopris enn Casco Husfix, men her går det jo ikke med 25 kg..
Det er vel nettopp derfor emballasjestørrelser på 750 gr finnes.
Kan det bli billigere enn en tur til forstaden, få gratis gipsbruk, gratis primer og så kan jeg slenge med noen meter mjölkpapp for å beskytte det der fine gulvet!

Er det nå rundt hele rommet dessuten som det skal repareres da TS skriver at han skal legge nytt gulv trengs det nok en hel del og en 25 kilos gipsbruk kan til og med bli i underkant avhengig av skader og hvor stort rommet er.

Mikael_L skrev:
Gipsbruk og husfix trenger jo ikke være sånn dyrt heller:
[lenke]
[lenke]
Poeng der! Det som jeg mener skiller dyre mot billigere produkter - Som for eksempel gipsbruk er dels kornstørrelsen og den konsistensen som oppnås.
Prøvd en del "billige" produkter og det ender ofte med at i hvert fall jeg blir forbanna og vender tilbake til kjente leverandører. Forsøkte for eksempel å helsparkle en gang med BilTema sparkel - Jojo... :banghead:

slacker skrev:
Gipsbruk - Gypsum eller Finjas... Får man jo 25 kilo for drøyt 300 spenn..
Listen burde du med enkelhet kunne sette fast med et par strenger konstruksjonslim og noen nåler.

Orker du å krype ut til Älvsjö/Fruängen så har jeg en halv sekk i bilen du kan få! Slenger med en skvett primer også om det er som du sier at det bare smuldres.

Takk som faen men sitter hjemme med sykt barn!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.