Hallo alle gjør-det-selv-entusiaster!
Jeg har nettopp satt inn en bokhylle i kjelleren. For å få plass til den måtte jeg skrape av puss på en av veggene, det spiller mindre rolle siden den veggen uansett dekkes av bokhyllen.
Men nå sprer det seg en bensinlignende lukt fra området der jeg skrapte. Hva kan det være? Helseskadelig? Skrapet som mest en halv cm dypt.
Jeg har nettopp satt inn en bokhylle i kjelleren. For å få plass til den måtte jeg skrape av puss på en av veggene, det spiller mindre rolle siden den veggen uansett dekkes av bokhyllen.
Men nå sprer det seg en bensinlignende lukt fra området der jeg skrapte. Hva kan det være? Helseskadelig? Skrapet som mest en halv cm dypt.
Jeg har muret vegger i kjelleren og det nederste skiftet er malt med en form for oljebasert fuktbarriere for å forhindre at fukt kryper opp i veggen, så jeg gjetter at du har noe lignende. Det lukter virkelig gammel bensin
takk for svar! Ja det kan nok være det. Akkurat som gammel bensin lukter detC Carl Johansson skrev:
Jahapp, blir vel å lufte til det er borte..
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Tips på tynn brannmur/beskyttelse bak peis.
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Montera TV-väggfäste på vägg som delvis har OSB bakom
Inredning -
Hur ska kåpa mellan duschblandarrör och vägg tätas. Det läcker in bakom till skyddsröret.
Badrum -
Vägg Bakom bastuagg Modell Harvia SL
Bastu -
Svartmögel dold bakom trävägg
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur