Hei!
Vi vil rive 2 vegger rundt kjøkkenet. Den ene er bærende (ca 2m lang og ca 30cm tykk) og den andre (ca 2m lang og 5-10cm tykk) er tynn og ikke bærende. Vi trenger å ansette en konstruktør for å måle! Vi bor i Göteborg. Om noen kan hjelpe er svært takknemlig!

Hva er det konstruktøren skal måle? Bor dere i hus eller leilighet?

Det er et ende-rekkehus og vi trenger hjelp med å beregne avvekslingen for en bærende vegg. Hadde litt travelt da jeg skrev tidligere.

Har sendt en PM til deg med kontaktinformasjon til en konstruktør som vi engasjerte for en tid siden.

• Liker
Nollkollmenglad
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Har sendt en PM til deg med kontaktinformasjon til en konstruktør som vi brukte for en tid siden.
Også jeg trenger å ansette en konstruktør i Gøteborg. Hadde dere noen bra tips?

Har sendt PM.

Har sendt en PM til deg med kontaktinformasjon til en konstruktør som vi har brukt for en stund siden.
Også jeg trenger å ansette en konstruktør i Göteborg. Hadde dere noen gode tips?

Begynner nesten å bli på tide å få provisjon :D. Sender PM

• Liker
bossespecial
  • Laddar…
Begynner nesten å bli på tide å få provisjon :D. Sender PM
Begynner nesten å bli nysgjerrig på hvilken denne kollegaen i bransjen er:thinking::D

B bossespecial skrev:
Begynner nesten å bli nysgjerrig på hvem denne kollegaen i bransjen er:thinking::D
Tenkte det samme. Lurer på om den vet at den har en egen tråd

• Liker
bossespecial
  • Laddar…
Hva slags kontrakt har man når man leier inn en konsulent som privatperson?

Et selskap som leier inn en konsulent gjør det med en kontrakt som viser til ABK 09, men er det smart som privatperson? For byggeentrepriser kjøper man jo med ABS 09, i stedet for ABT 06, siden man som privatperson har et sterkere forbrukervern.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.