Medlem
· Västra götaland
· 77 innlegg
Hei,
Tenkte å engasjere et firma for asbestsanering. Er det noe spesielt man bør tenke på?
Googlet en del, men får mest opp info om fusk noe som skaper litt uro/funderinger.
Tenkte å engasjere et firma for asbestsanering. Er det noe spesielt man bør tenke på?
Googlet en del, men får mest opp info om fusk noe som skaper litt uro/funderinger.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 innlegg
Jeg hadde OCAB til å sanere bort svartlimsrester fra et garasjegulv.
Tok inn en drøss med tilbud og de var billigst og gjorde en grei jobb.
Tok inn en drøss med tilbud og de var billigst og gjorde en grei jobb.
Medlem
· Västra götaland
· 77 innlegg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 innlegg
De misset på et håndtak på et kumlokk i betong, og så returnerte de ikke nøkkelen selv men jeg måtte hente den på deres kontor på et annet sted.Friteradräka skrev:
Så jeg er kanskje litt gnien med å bare gi dem en "ok".
Men jeg ville ikke nølt med å ansette dem igjen.
Hva er det som skal rives?
Frykten for asbest er ofte overdrevet, hvis man tenker på at det er det fine støvet man skal unngå i 10-20 år for å ikke få skader i lungene.
Det mest effektive, bortsett fra åndedrettsvern, er å håndtere asbest våt/fuktig da kommer det ikke ut noe støv i luften.
Frykten for asbest er ofte overdrevet, hvis man tenker på at det er det fine støvet man skal unngå i 10-20 år for å ikke få skader i lungene.
Det mest effektive, bortsett fra åndedrettsvern, er å håndtere asbest våt/fuktig da kommer det ikke ut noe støv i luften.
Medlem
· Västra götaland
· 77 innlegg
Takk, ansetter uansett et firma. Vil ikke sanere selv, har ikke tid.L Leif i Skåne skrev:
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Krav på anlita firma för elektriker till utbyggnad?
El -
Ansette firma for å bytte vindskier. Bruker alle stillas?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Kan kommunen kreve at jeg ansetter firma for å rive eternitt?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Värt att anlita byggfirma för att bygga hustillverkares modell?
Lösvirke & Timmerhus -
Varning för Scan-Nord sp zoo - hur det kan gå när man anlitar en utländsk byggfirma
Referenser Hantverkare & Entreprenörer