Denne skitfargen fra Jula får jeg skylde meg selv som kjøpte, ettersom den... fikk tingene til å ruste! Nærmest en parodi.

Skulle rustbeskytte noen hengsler til vinduer. Tar nøye bort all flassende gammel maling og rust. Lar dem tørke godt innendørs. Helt tørre ser de som nye ut, jeg var helt fornøyd! OK, men nå får man ikke jukse her, vi sørger for å ha litt primer på først før dekkfargen.

Fulgte instruksjonene nøye, malte på et tynt lag med pensel, ikke noe overskudd, lot dem tørke på godt ventilert sted innendørs. Når jeg kommer tilbake neste dag har ny rust slått gjennom fargen!

• Sint
  • Liker
RogerHql og 1 annen
  • Laddar…
Er ingen ekspert så fremt jeg har fortjent noen titler, men mange biler og rustne what so ever har det blitt. Faktisk vanskelig å engang komme på et rimelig scenario bortsett fra at en sommervikar har blandet i saltsyre i stedet for fosforsyre i malingen.

torparavgrund torparavgrund skrev:
Denne drittmalingen fra Jula får jeg skylde meg selv som kjøpte, siden den... fikk tingene til å ruste! Nærmest en parodi.

Skulle rustbeskytte noen hengsler til vinduer. Tar nøye bort all avflaket gammel maling og rust. Lar dem tørke godt innendørs. Helt tørre ser de ut som nye, jeg var strålende fornøyd! OK, men nå får man ikke jukse her, vi sørger for å ha litt primer på først før dekormalingen.

Fulgte instruksjonene nøye, malte på i et tynt lag med pensel, ingen overskudd, lot dem tørke på et godt ventilert sted innendørs. Når jeg kommer tilbake neste dag, har ny rust slått gjennom malingen!
Vann på metall...
Fungerer nok bare på RF, syrefast!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.