C
camelspin
1 972
Poäng
521
Medlem i
47
Startade trådar
10 aug 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Ccamelspin svarade i tråden Hur lösa detta fel (mitt i golvet) laminat-klick..Ta bort foam. Kolla att det är plant utan. Jämna av direkt på undergolv. En rätskiva om minst två meter behövs, finns billiga och bra...
-
Ccamelspin svarade i tråden Hur lösa detta fel (mitt i golvet) laminat-klick..Hej, Jag har rätat ut många golv. Det är svårt i början och kan kräva olika metoder. Jag skulle försiktigt lyfta bort golvet och lägga...
-
Ccamelspin svarade i tråden Plåttaket reglat mot gammalt eternittak - nämndes ej på besiktning.Hej hej Det här är inget jag vet, bara tror: Det är finns nog ingen upplysningsplikt att det finns asbest i ett hus. Det är förväntat...
-
Ccamelspin svarade i tråden Plåttaket reglat mot gammalt eternittak - nämndes ej på besiktning.Hej Har haft ett sådan hus med plåt på eternit. Det besiktigades två gånger och det stod: tak = plåt. Det verkar som dom bara behöver...
-
Ccamelspin svarade i tråden Inkoppling blandare, igen.Tack alla som tagit sig tid, En litet problem blir gärna stort i VVS världen. DW
-
CKrillemans inlägg i tråden Inkoppling blandare, igen markerades som bästa svar.Ja, det är enklare att byta både mutter+klämring/förminskning. Du behöver köpa två av varje av dessa två produkter från Vatette RSK...
-
Ccamelspin svarade i tråden Inkoppling blandare, igen.Hej, Tack för svar, och att ni tar er tid. Man byter alltså alltid muttrar och förminskning vid montage av ny blandare i befintlig...
-
Ccamelspin svarade i tråden Inkoppling blandare, igen.Hej Tack för bra svar Det är 12-mutter. 10-12 förminskning är en ny bekantskap för mig. Går den att återanvända? Behöver jag få tag...
-
Ccamelspin svarade i tråden Inkoppling blandare, igen.Tack, Visste att jag kunde lita på att Krille skulle svara till slut. Det låter helt sjukt, men rören sitter så snäppt till och jag...
-
CHej, Nu är det dags för ny blandare igen. Den här gången har jag köpt en Gustavsberg med 10 slätända. Vad jag kan se sitter en sådan...
-
Ccamelspin svarade i tråden Fel på Elektrolux spis (keramikhäll) - glapp i vred, termostat eller energiregulator?.Kul att du fick användning för infon
-
Ccamelspin svarade i tråden Väggfärg som grund för lackfärg.Hej Imponerande att du lyckades lägga takfärg i ett jämnt lager, den brukar inte vilja bli särskilt slät. Jag tror inte det kommer bli...
Bilder
Visa mer

camelspin har laddat upp 27 bilder.
Allmän info
- Från
- Norrbotten
- Kön
- Man