M
MasMats
1 697
Poäng
516
Medlem i
34
Startade trådar
13 nov 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MJag hade nog gått på marknadsföringen när du köpte bilen.... Har du köpt en bil med 255 breda sulor bak ska den ha det. Och då får de ju...
-
M...och sen inte en enda parentes i hela inlägget. Hur tänkte du?😉
-
MMasMats gillade Anna m bs inlägg i tråden Urbanfront - Medvetet bedrägeri eller bara dåligt affärssinne?.Hej igen. Tack för pepp och råd. Jag mätte färgen på colorama och den var långt ifrån den jag beställt. Urbanfront svarade snabbt och...
-
MAnvändning av handhållen mobil under körning är förbjudet bl.a. pga att skärmanvändningen tar bort fokuseringen från bilkörningen och...
-
MFy fan vad sugigt... allvarligt talat vad är detta? Vem fan vill ha detta? Fattar att det blir riktigt billigt att lösa hela...
-
MMasMats svarade i tråden Visade sig att vi har tomt runt hela huset.Som jag fattar det så är den röda linjen tänkt att gå bortanför häcken precis. TS bor i tegelhuset.
-
Manvänd hela din tomt
-
MHär hade ett vettigt bolag ärat garantin, gett dem en ny maskin och ställt fram den trasiga maskinen som reklam för hur länge deras...
-
MDet där är en trend som blir allt tydligare generellt i samhället, folk gillar inte att bli tillrättavisade. Man är uppfostrad med alla...
-
MMasMats svarade i tråden Avslutad: Vinn en flexibel grästrimmer.Min gamle far orkar inte längre ta hand om sin trädgård i samma utsträckning som förr. Jag hjälper honom gärna, jag hade på gården en...
-
MFörlåt men detta måste vara bland det sämsta VVS-jobbet jag sett! Svårighetsgraden är ju så låg också! Jag håller med de tidigare...
-
MJa, en sån där man klyver äpplen med kanske funkar?
-
Mhttps://teknikensvarld.expressen.se/nyheter/bil-och-trafik/nytt-krav-pa-fysiska-knappar-i-bilen/ "Därför har Euro NCAP presenterat nya...
-
MMasMats svarade i tråden Köksfläkt för hörn.Sätt ett överskåp vinklat på samma vis som hällen. Montera fläkten under skåpet. Täcksidor på båda sidor så det blir ok övergång mellan...
-
MMasMats gillade mattie_rivers inlägg i tråden Hur mycket nytillkomna begränsningar på garageplats i samfällighet måste man acceptera?.Haha! Börjar starkt misstänka att det är någon från samfällighetsföreningen eller styrelsen eftersom han förde en traktor för snöröjning...
-
MMasMats gillade tommibs inlägg i tråden Hur mycket nytillkomna begränsningar på garageplats i samfällighet måste man acceptera?.Ja, det är den korrekta åtgärden här. Precis som Claes skriver så är lösingen på problemet att upphöra med den olagliga verksamheten...
-
MMasMats gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Hur mycket nytillkomna begränsningar på garageplats i samfällighet måste man acceptera?.Förstår jag det rätt att du på allvar tror att styrelsens solcellsinstallation är förenlig med samfällighetslagen? Verkligen, vid inlägg...
-
MGaaahh!! En rörmokare (han som jag anlitat tidigare var sjuk och skickade någon annan) monterade wcfixturen tull blivande toaletten. Han...
-
MInte mycket svar 😂 - men jag tar chansen att dela mitt resultat.
-
MMasMats svarade i tråden Kap och ger såg hugger.Linjerar anhållet = Håller du listen dikt an mot stödet i bakkant hela tiden så att den inte kan röra sig? Så inte listen ligger en bit...
-
MMasMats svarade i tråden Urbanfront - Medvetet bedrägeri eller bara dåligt affärssinne?.Kul att du fått leverans. Du ska dessutom be om kompensation för att de lackat i fel färg än du beställt. Att få rätt nyans i en...
-
MFöre Efter Riktigt nöjd faktiskt. Trodde färgen gjort sitt, uppenbarligen inte.
-
MMasMats skrattade åt Hasse Cs inlägg i tråden Min granne satte upp ett plank när vi var på semester.Jag har ett förslag på hur man kan lösa den saken🙂
-
MMasMats skrattade åt gbgustafs inlägg i tråden Min granne satte upp ett plank när vi var på semester.Jag beräknar att det är ungefär 40% luft, inte 50%. Detta tycker jag bör påpekas, gärna med en liten skylt. Så att grannen får ta fram...
-
MMasMats svarade i tråden Hjälp! Råttor gräver gångar!.Får mig att tänka på detta scenario..😂
-
MMasMats skrattade åt Mycklings inlägg i tråden Min granne satte upp ett plank när vi var på semester.Med tanke på hur hålkanterna ser ut var nog grannen lite förbannad när han sågade.😁
-
MDet är nog ok nu när det är hål i det. Det verkar ju i.a.f. kommunen tycka. Snyggt blev blev det då inte, men rätt ska ju vara rätt...
-
MHar sagt det förut och säger det igen, det ska inte behövas varken tagg, app eller betalkort. Plug&Charge borde räcka för alla bilar och...
-
MJag har inte testat båda, men kör pcl -4 utan att få träningsvärk efter och är nöjd med resultatet Gissar att båda drivs av öl. Viktigt...
Bilder
Visa mer

MasMats har laddat upp 92 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man