nimhed
Aktivitet
-
nimhed svarade i tråden Förpackningsstorlek, vem låter sig luras?.Hur blir det vispade smöret efter att det stått i kylen efter vispning? Enda anledningen till att jag kör Bregott är att det är bredbart...
-
nimhed svarade i tråden Kapa plast avloppsrör.Märkligt rekommenderat tillbehör?!
-
nimhed svarade i tråden Förpackningsstorlek, vem låter sig luras?.Jag älskar hård glass 🤩 Vet att det finns dom som t.o.m kör glassen en stund i micron först. Ät vispgrädde istället 😉
-
nimhed svarade i tråden Förpackningsstorlek, vem låter sig luras?.Min favorit att reta mig på är att glass anges med volym. Ju mer luft du lyckas blanda ner i glassen, desto bättre betalt får du. Så...
-
nimhed svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Jag tycker det är naturligt att en mindre diskussion är ok, men om den blir för långdragen, flyttas över till en egen tråd. Det...
-
nimhed svarade i tråden Kapa plast avloppsrör.Multitool. Rita hjälplinje först, annars blir det snett
-
nimhed svarade i tråden Vilken typ av installationskabel i ladugård?.Blev bara lite nyfiken på anledningen till att man inte ansluter i båda ändar?
-
nimhed svarade i tråden Förlänga innerdörrsblad.Hmm, nota en 6mm plyfa är ingen dum idé. Tack för den tanken!
-
nimhed svarade i tråden Beredskapslager: vatten?.Men har du ständigt flöde, tappar du ju funktionen av färskt vatten vid en situation av kontaminerat vatten. Blir inkommande vatten...
-
nimhed svarade i tråden Nyttja två oanvända faser.I teorin funkar det, om du försäkrar dig att den utomstående gruppen är den tredje fasen. Men, helt vansinnigt att ge sig på det, och...
-
nimhed svarade i tråden Humorhörnan ....Borde det inte vara Ctrl + C, Ctrl + VVVVVV?
-
nimhed svarade i tråden Quiz: Kan du de nya orden?.Jag vill hävda att fråga 3 är felaktig.
-
nimhed svarade i tråden Booli VS. Hemnet.Jag kan väl inte vara ensam om att slösurfa på booli eller hemnet. Men fritidshus + villa kanske är ett bättre exempel. Men med...
-
nimhed svarade i tråden Booli VS. Hemnet.Att jag får kolla på en objekttyp åt gången. Filtrerar jag både villa och lägenhet kan jag inte skilja dom åt på kartan
-
nimhed svarade i tråden Tilläggsisolering - När började man använda luftspalt bakom panel?.Luftspalt har man väl haft i alla tider. Det var väl bara en period av idioti under vissa decennier av 1900-talet som man fick...
-
nimhed svarade i tråden Renovera gästtoalett. 45 eller 70 reglar?.Inte så sällan har man en dörr man vill återanvända och då känns det lämpligt att anpassa väggen efter dörrkarmens tjocklek.
-
nimhed svarade i tråden Drevning toadörr?.Det är ju uteslutande för ljud du isolerar. Har du lite vanlig isoleringsskräp, eller en halv skiva liggande, så tryck in den. Du...
-
nimhed svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Kanske är din smarta belysning kompatibel med en annan hub, typ IKEAs dirigera?
-
nimhed gillade Daniel 109s inlägg i tråden Vi behöver flytta för barnens skull. Era bästa tips kring mäklare osv?.Kolla booli. De har mer än hemnet.
Bilder
Visa mer

nimhed har laddat upp 134 bilder.
Filmer
nimhed har laddat upp 3 filmer.
Allmän info
- Från
- Skåne
- Kön
- Man
- Signatur
-