N
Nalleboda
110
Poäng
109
Medlem i
17
Startade trådar
3 jan 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
NNalleboda gillade NHermanssons inlägg i tråden Plåttaket reglat mot gammalt eternittak - nämndes ej på besiktning.Wow, jag har också ett gullringshus -74, hela min gata har dessa hus. 2 hus har kvar eterniten, resterande har lagt plåt ovanpå. Ser...
-
NFörsta gången jag ser Ahlsells listpris på timmar.
-
NSom ofta är ev majoriteter inte mycket värt i de här sammanhangen. Det du utsatts för är orimligt hur man än försöker vrida och vända på...
-
NJa vi tar 1 tim för montör och 30 min för hanterare mot elnätsägare. Dock så är vi avsevärt billigare per timma 635 kr ekl moms. Bil...
-
NNej, då hade jag undrat vad du ska ha 900:- för att göra när du redan tagit 600:- för den timmen du jobbade. Eh, va? Flytta inte...
-
NKolla här och bilda dig en uppfattning om vad som är rimligt; https://www.byggahus.se/priser-pa-snickare-malare-elektriker-rormokare...
-
NÄr 1500kr/h rimlig kostnad för en elektriker? Hur motiverar du det?
-
NTänkte presentera min hemmagjorda spårdragare till fyrhjulingen. Jag har gått länge och funderat på att bygga en egen spårdragare, då...
-
NHej allihopa! TS här! Jag ser att många fortsätter svara, och det är såklart roligt att det här engagerar många, men jag har fått de...
-
NNalleboda gillade Alfredos inlägg i tråden Nytt tak av firma. Skulle ni acceptera detta "slutresultat"?.Vem ska jag tro på Tro på Tro på när Tro på när allt är såhär?
Allmän info
- Från
- Södermanland
- Kön
- Man