K
katten1234
1 883
Poäng
622
Medlem i
65
Startade trådar
5 nov 2014
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Kkatten1234 svarade i tråden Vattenfall har grävt ner stöd på min fastighet utan ledningsrätt.Det stämmer (inget markupplåtelseavtal), men så länge jag har jobbat med detta så har vi alltid skickat ut en överenskommelser för...
-
Kkatten1234 svarade i tråden Vattenfall har grävt ner stöd på min fastighet utan ledningsrätt.Eftersom ALUS-ledningen går ner i ett kabelskåp dit fler kunder kan ansluta sig så skulle jag inte betrakta det som en servis-ledning...
-
Kkatten1234 gillade H-Thomassons inlägg i tråden Vattenfall har grävt ner stöd på min fastighet utan ledningsrätt.Ts har nr till gränvmaskinisten som körde på postlådan via swish. Han borde ha nr till sin chef och denna borde ha något nr till en...
-
Kkatten1234 svarade i tråden Vattenfall har grävt ner stöd på min fastighet utan ledningsrätt.På kort sikt så har Vattenfall i ett sådant läge ingen rätt att göra någon åverkan då det inte finns någon överenskommelse mot...
-
Kkatten1234 svarade i tråden Vattenfall har grävt ner stöd på min fastighet utan ledningsrätt.Det har alltid gått till deras riksväxel, och funkade sist jag ringde iaf :)
-
Kkatten1234 svarade i tråden Vattenfall har grävt ner stöd på min fastighet utan ledningsrätt.Hej! Jag jobbar med detta åt VF så jag vet vad som gäller :D Eftersom ledningen inte går på din fastighet så behövs heller inget...
Bilder
Visa mer

katten1234 har laddat upp 116 bilder.