Mathias12
10 531
Poäng
740
Medlem i
1
Startade trådar
23 aug 2014
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Mathias12 gillade carl berglöfs inlägg i tråden Platsbyggt kök i massiv furu, draglådor? Skenor? Behandling? Träval?.Jag bestämde mig för att bygga ett kök i limfog, har nu snickrat stommen och ska börja med lådor. Bifogade även golvet som jag lagt i...
-
Mathias12 svarade i tråden Sjövalla gård.Hej Ursäkta sent svar. Lådorna är anpassade efter hur backen lutade. Varje rad byggdes nerifrån och upp. Sen började jag på nästa rad...
-
Mathias12 gillade findus42s inlägg i tråden Däckshuset som tar min bogserbåt tillbaka till det tidiga 1900-talet.Projektet lever… Förra året var det för mycket att göra. Båtgrejerna nedprioriterades… tillfälligt. Har haft ett par dagar över i...
-
Mathias12 gillade Carpetoss inlägg i tråden Vad är rättvist? - olika lön, betala samma summa hemma?.Rättvist är givetvis att fortsätta fördela utgifter så som ni gjort tidigare. Jag antar att ni har räknat på det på något sätt? Använd...
-
Mathias12 gillade sir_daniels inlägg i tråden Vårt första hus, ett rött med vita knutar anno 1909 *totalrenovering*.Familjen köpte ett sommarställe vid en sjö i Sörmland där vi spenderade ganska mycket tid i somras. Tog även och hade mina sista dagar...
Bilder
Visa mer

Mathias12 har laddat upp 970 bilder.
Filmer
Mathias12 har laddat upp 6 filmer.
Allmän info
- Från
- Jämtland
- Kön
- Man