P
Puckoliten
12
Poäng
11
Medlem i
2
Startade trådar
2 apr 2014
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
PDet här är en utmärkt spalje och väldigt tydlig...
-
PPuckoliten gillade Henningelviss inlägg i tråden Vad är rättvist? - olika lön, betala samma summa hemma?.Vi har en Excel. Där lägger vi in våra inkomster och alla gemensamma utgifter (hus, bil, barn, pengar till Icakontot), men även annat...
-
P1930 ringde och berättade att de saknar en person.
-
PMin fru tjänar mer än mig (inte svindlande mycket mer men en handfull tusenlappar är det allt) och vi delar gemensamma kostnader 50/50...
-
PPuckoliten skrattade åt Kaskens inlägg i tråden Vad är rättvist? - olika lön, betala samma summa hemma?.Allt mitt är vårat och allt hennes är hennes.... Något man hör allt för ofta. Happy wife, happy life? Tills.....
-
PPuckoliten gillade Matti_75s inlägg i tråden Vad är rättvist? - olika lön, betala samma summa hemma?.Ett konto och 2 kort. Vem ids hålla på med uträkningar och dividera om pengar? Inte undra på att det är så mycket skillsmässor i...
-
PPuckoliten gillade Rivergrounds inlägg i tråden Råd sökes för bygglovsärende med kommunen gällande altan.Du har ju bara terrasserat slänten, ingenting ser ut att vara mer än en halvmeter högre. Kommunen kan ju inte utgå från gamla...
-
PPuckoliten förvånades av mats@engholm.nets inlägg i tråden Råd sökes för bygglovsärende med kommunen gällande altan.Hej Forummedlemmar, Jag befinner mig i en utmanande situation med kommunen angående en altan/sidoentré som har varit en del av huset...
Allmän info
- Från
- Värmland
- Kön
- Man