S
steve5432
2 865
Poäng
1 994
Medlem i
368
Startade trådar
10 aug 2010
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Ssteve5432 gillade Klaugusts inlägg i tråden Snickaren och stylisten bygger stilig herrgård i sten själva – Husdrömmar.Jag sprang igenom en gata (Björkvägen) i Gamla Enskede (tänkte att området var representativt för tidsperioden du angav) på street view...
-
Ssteve5432 svarade i tråden Avhysning av kriminellt element, 3e gången gillt ??.Ursäkta? Om jag åker till ett annat land och bryter mot det landets lagar, eller om jag har fått uppehållstillstånd eller...
-
Ssteve5432 svarade i tråden Sälja bostad och flytta till hyresrätt - bli miljonär.Ja har man inte något privat pensionssparande så är detta givetvis något att tänka på. Har du däremot ett sparande där du kan plocka ut...
-
Ssteve5432 svarade i tråden Sälja bostad och flytta till hyresrätt - bli miljonär.Många skriver om att det på något sätt är obligatoriskt att jobba till 65 år för att få en pension att leva på. Jag har sedan länge...
-
Ssteve5432 gillade joakimwenners inlägg i tråden Bygger trädgårdsmästarbostad på Tjörn – både ekologisk och klimatsmart.Det var ju en väldigt gedigen fråga och jag kanske kan försöka svara lite åtminstone :) U-värdet går att läsa sig till, det är något...
-
SEtt intressant program tycker både frun och jag. Som vanligt undanhålls information som SVT antagligen inte tycker passar in. Vi hade...
-
SFör att minska risken för problem bör man inte lämna in en ansökan om bygglov innan man förvissat sig om att den kommer att godkännas...
-
SRisken är att man slinter och spräcker porslinet.
-
Ssteve5432 svarade i tråden Resa till Gotland, önskar lite tips.Tackar för alla era svar. Vi ska kolla upp både Strand och andra ställen där man kan bo. Perfekt med lite tips om var man kan köra...
-
SHej, vi har tänkt ta en tur till Gotland nån gång under juni månad. Åker med bilfärjan Oskarshamn-Visby och har väl tänkt stanna 1-2...
-
SProblemet här är väl inte domen i sig, utan att polisen ifråga drev det så långt så att det hamnade i rätten, för polisen har ju...
-
Ssteve5432 svarade i tråden Test Smålandsvillan visningshus – styrkor, svagheter och vad du ska se upp med.Tack för ett uttömmande svar. Jättekul att bolla tankar kring dessa hus. Vi är inne på våran andra Smålandsvilla och är i princip nöjda...
-
Ssteve5432 svarade i tråden Test Smålandsvillan visningshus – styrkor, svagheter och vad du ska se upp med.Vad är det för skämtsamt med det? I skåpet sitter ett stjärnnät för ethernet, som är cat6 i vårat hus i alla fall, sen har du en...
-
Ssteve5432 svarade i tråden Test Smålandsvillan visningshus – styrkor, svagheter och vad du ska se upp med.Det sitter ett infällt garo-skåp med dubbla dörrar med dels husets elcentral och "multimedia", det är ett stjärnnät med färdiga uttag...
-
Ssteve5432 svarade i tråden Test Smålandsvillan visningshus – styrkor, svagheter och vad du ska se upp med.Jag måste få fråga, vad tycker du är dåligt med den planlösningen? - Öppet kök-vardagsrum - Stort tvättrum - Två vettiga sovrum - Stor...
-
Ssteve5432 svarade i tråden Test Smålandsvillan visningshus – styrkor, svagheter och vad du ska se upp med.Jag tycker att rubriken var missvisade, detta är ju de facto inte ett test av själva huset utan mer ett test av själva visningen som...
-
Ssteve5432 svarade i tråden Ethernet-adapter till USB-disk?.Det är så illa alltså. Vad synd, hade hoppats på någon liten fin sak med en mikrodator typ ardurino eller liknande som exponerade hela...
-
SJag har en gammal 2 TB-USB2-disk här hemma som jag gärna hade flyttat till vårat teknikrum (google nest mesh router) pga att den för en...
Bilder
Visa mer

steve5432 har laddat upp 71 bilder.
Allmän info
- Från
- Blekinge
- Kön
- Man