ricebridge
11 586
Poäng
5 285
Medlem i
161
Startade trådar
25 jul 2010
Senast aktiv
Tidsresenär från 1990-talet. Excentriker och mångsysslare. Det täcker väl in det mesta?
Intressen: Allt, alldeles för mycket...
Intressen: Allt, alldeles för mycket...
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
ricebridge svarade i tråden Pergola ovanpå tralldäck, dimension.Det borde räcka så länge du inte ska ha moshpit för sumoklubben på den.
-
ricebridge svarade i tråden Behandla köksbord.Fernissa.
-
ricebridge svarade i tråden Hur får jag en kall ton på ett furuskåp?.Spä ut färgen?
-
ricebridge svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Ja, så snart vänder det och blir mörkare. Innan man vet ordet av är det november igen. ”Kvinnan föder gränsle över en grav, dagen...
-
ricebridge svarade i tråden Golv i källare.När du skottat bort sanden, vad är det för underlag då?
-
ricebridge svarade i tråden Mössen flyttar in.Spåren är nog som sagt från grannens katt. Möss och/eller råttor är kvar så länge betena spårlöst försvinner.
-
ricebridge svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det går åt ljusare tider just nu. Sen vänder det.
-
ricebridge svarade i tråden Mössen flyttar in.Förmodligen var det mössen som var framme och snodde korven utan att fällan slog igen. Har varit med om det ett antal gånger. Beta...
-
ricebridge svarade i tråden Mössen flyttar in.Ja så stora råttor får vi sannerligen hoppas att det inte finns… Grannens katt, förmodligen.
-
ricebridge svarade i tråden Tips hur "klä in" eller måla om takstolar.Man kan behandla dem som vilket trä som helst, det är bara fantasin som sätter begränsningar. Använd något som antingen smälter in i...
-
ricebridge svarade i tråden Byta spänt papptak mot gipstak. Hur reglar man?.Det går utmärkt att skruva i råsponten.
-
ricebridge svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Testade att skicka efter mediciner från Apoteket en gång. Naturligtvis delades de inte ut i brevlådan, visade det sig, utan jag fick ett...
Bilder
Visa mer

ricebridge har laddat upp 351 bilder.
Filmer
ricebridge har laddat upp 6 filmer.
Allmän info
- Från
- Jönköping
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Egenföretagare
- Signatur
-
För övrigt anser jag att elsäkerhetslagen är idiotisk, och att vanliga människor borde få ta elkörkort för installationer i det egna hemmet.