WAAAAAAAGH!
Idag är det tänkt att vi ska hjälpa vänner att sätta ut och gjuta plintar till ett växthus.
Vaknar till ett väldigt smattrande på fönsterblecken.
Köp ett billigt partytält ni kan flytta runt och jobba under för att undgå det värsta.
GAAAHHHHHH , ja när matpriserna är så höga vill man ju inte betala mer än
man behöver , den lokala Coop affären är helt hopplös med att priser som står
på hyllkanten vid varan inte stämmer med kvittot. Det är ju priset vid varan som
gäller och har inte affären märkt rätt så det stämmer med datan får ju dom stå
för det .
När sen personalen bakom kassan meddelar att hon inte är fast anställd och
har inget ansvar för nåt så undrar man , och varför stämmer priserna på
andra affärer .
Började med att kapa upp en ränna i golvet för att få ut vattnet bättre.
Grannen hade tagit hem tätningar, så jag åkte över till han och säkerställde att delarna passade.
Hem och käka lunch, inget stress då jag inte monterat pumpdelar tidigare.
Gör rent och smörjer med YES, det tar i lite, så jag tar bort tätningen och finslipar lite på axeln och monterar igen, då fastnar gummit i brytpinnehålet och tätningen spricker.
GAAAAAAHHHHHHHHHHH!
Faen inget vatten förrens tidigast måndag
[bild] [bild] [bild]
Grannen hade tagit hem tätningar, så jag åkte över till han och säkerställde att delarna passade.
Gör rent och smörjer med YES, det tar i lite, så jag tar bort tätningen och finslipar lite på axeln och monterar igen, då fastnar gummit i brytpinnehålet och tätningen spricker.
GAAAAAAHHHHHHHHHHH!
WAAAAAGH, varför skriver man att man finns i en ort och sedan utgår man från annan ort 50km bort?!
Som tur var frågade jag var de utgick från och slipper betala 3000kr i "framkörning".
(sen berättade de fördömligt om alla andra tillkommande kostnader).
[bild] [bild] [bild]
GAAAAAAHHHHHHHHHHH!