Njaeh.... Men nästa rum kanske. Hustrun aviserade dock att när detta rum är klart och sakerna som är tänkta att flytta ner hit har gjort det finns det annat på projektlistan som ska göras. Dvs det kommer bli mindre tid för Projekt källare: Del 2.
Njaeh.... Men nästa rum kanske. Hustrun aviserade dock att när detta rum är klart och sakerna som är tänkta att flytta ner hit har gjort det finns det annat på projektlistan som ska göras. Dvs det kommer bli mindre tid för Projekt källare: Del 2.
Lösningen är att börja på nästa rum utan att gjort klart det första..
Pysslat lite med avfuktaren. Röret till vänster är lite i vägen för trappan/stegen så det behövde flytta närmare väggen. Framöver så ska röret bort helt och ersättas med en helt annan dragning men det är ett större jobb än vad jag vill göra nu. Enklaste sättet att flytta röret var med ventilationsslang så så fick det bli.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förberett för lite mer belysning samt dubbat in de sista järnen i väggen för den vägg jag murar.
Lite dåligt med uppdateringar på sistone, har inte riktigt haft tid med detta pga annat. Idag hittade jag dock lite tid att borra berg. Det var ett tag sen sist och nu minns jag hur mycket mer effektiv en pneumatisk borr är. Hann dock göra fyra hål i berget och spräcka ett par gamla stenar som stört mig. Får se när jag har tid nästa gång.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Testade också nya borr, köpta via tyska amazon. Bra drag i dem, till ett väldigt vettigt pris.
Minnen från när jag hjälpte min bror med hans källare som ungefär såg likadan ut, fan vilket jobb det var. Snigeldynamiten är guld värd för stenarna, antar att du använder det?
Minnen från när jag hjälpte min bror med hans källare som ungefär såg likadan ut, fan vilket jobb det var. Snigeldynamiten är guld värd för stenarna, antar att du använder det?
Stenarna använder jag kilar till, både de som fanns från början och dessa som spräckts loss. Berget däremot tar jag med snigel.