Beställde det här, till hallfönstret, balkongdörrarna, rummet och 2an
Får kolla kvaliteten och ev beställa 5lampor och 2 drivdon till, då har jag till alla fönster på sidan jag bytt och 3 som sitter på gavlarna i rummen där fönstren är bytta.
Jo jag är lite rädd för det.
Man har väl iof en matta innanför dörren men det är rätt mycket som dras in har jag märkt
Jag har skött om fastigheter med vit marmor i entrén och skulle inte rekommendera det, den blir oerhört fläckig och repig och kräver polering regelbundet för att se hyfsat fräsch ut. Generellt tycker jag marmor och kalksten är fel material i utrymmen med högt slitage då de är så mjuka.
Jag har skött om fastigheter med vit marmor i entrén och skulle inte rekommendera det, den blir oerhört fläckig och repig och kräver polering regelbundet för att se hyfsat fräsch ut. Generellt tycker jag marmor och kalksten är fel material i utrymmen med högt slitage då de är så mjuka.
Ok ja det kan jag tänka mig.
Plattan på bilden jag la upp är grantikeramik så den är nog hård så det räcker men kan säkert repas ändå av sten.
3 fönster har fått bänkar.
På lilla rummet så har jag även monterat i spot i smygen. Kunde inte hålla mig så klippte en skarvsladd och kopplade in lampan för att se hur det blir.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Smart med pungdosa och regelfäste, men jag får nog öva lite så det blir rakt
Städning idag
Blev nästan en full vagn, men då hämtade jag lite från projekt 1 också
Trinetten mer eller mindre ramlade isär när plåten var borta, var mest brydd över hur jag skulle få ner den... Men det gick ju bra
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser lite tomt ut i fönstren då en hyresgäst är bortrest och sen är det ett sovrum..
Så tanten tyckte jag skulle få upp nån lampa och gardiner