Min båtupptagningsvagn visade sig vara för klen när vi satte i båten i våras. Jag är inget svetsgeni och det var ett tag sedan senast så jag besparar er resultatet, men någonting i den här stilen tänkte jag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Innan jag kan tillverka staget på andra sidan måste jag lyckas böja tillbaka vagnen på den sidan på något sätt. Nu är den rätt sned.
Byggt ihop en pocketkarm och behövde lugna ner mig lite innan sängen så jag sågade ut och tog dom första hyveltagen på vad som ska bli en bkr 2021 godkänd, skjutdörrsanpassad, robotvänlig (osv osv.) tröskel.
Eftersom minsta hålet var högst upp i lampskärmen så testade jag tejpa ihop den för att se om de ändå inte skulle funka att ha den så, och det gjorde det! Så därför blev slutprodukten även så
Eftersom minsta hålet var högst upp i lampskärmen så testade jag tejpa ihop den för att se om de ändå inte skulle funka att ha den så, och det gjorde det! Så därför blev slutprodukten även så
Inte långt alls, sitter bara fast i toppen i princip.
Då fattar jag inte hur den funkar, borde väl inte bli en rotation på luften då utan att allt sugs in från sidorröret direkt upp och in i dammsugaren?
Men jag kanske tänker helfel här..
Då fattar jag inte hur den funkar, borde väl inte bli en rotation på luften då utan att allt sugs in från sidorröret direkt upp och in i dammsugaren?
Men jag kanske tänker helfel här..
Håller med, men så länge det funkar så skiter jag i fysiken