Byggahus.se

Ett märke får monopol och tar över hela marknaden, vilket?

• Antal röster
    2 663
  • Omröstningen stängd .
Röstat och klart.

• Gilla
S0MMER
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Röstat och klart.
snabb som satan var du också, hann inte ens lägga min egen röst, du hann lägga rösten inom 10 sek :crysmile:

• Gilla
Skrutten18 och 1 till
  • Laddar…
Bäst, eller mest prisvärd?

• Gilla
Peternow och 2 till
  • Laddar…
S Strontus skrev:
Bäst, eller mest prisvärd?
Bäst, du får ett kontrakt med valfri tillverkare som ger dig gratis maskiner livet ut.

• Haha
postkontrollen och 2 till
  • Laddar…
Rickard.
S0MMER S0MMER skrev:
Bäst, du får ett kontrakt med valfri tillverkare som ger dig gratis maskiner livet ut.
Ser man det så finns det ju en självklar favorit med det är inte nödvändigtvis för att deras verktyg är bäst utan att dom har roliga verktyg som inte andra säljer ;) Får jag bara vanliga diy maskiner eller om jag får en av varje spelar stor roll inhur jag ska rösta.

(tar det här väldigt seriöst)

• Gilla
perror
  • Laddar…
Alla utom ett är ju "pro-sumer" -verktyg?

Hade personligen helst haft en Festool-arsenal, men priserna är inte rimliga för en gör-det-självare. Har en Festool sänksåg, sen är det mesta blå Bosch

• Gilla
Eric Palmer och 8 till
  • Laddar…
Rickard. Rickard.ag skrev:
Ser man det så finns det ju en självklar favorit med det är inte nödvändigtvis för att deras verktyg är bäst utan att dom har roliga verktyg som inte andra säljer ;) Får jag bara vanliga diy maskiner eller om jag får en av varje spelar stor roll inhur jag ska rösta.

(tar det här väldigt seriöst)
:crysmile:.. du får välja en tillverkare ovan, sen får du vid valfritt tillfälle hämta ut obegränsat antal av valfria produkter ur HELA deras sortiment livet ut.

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Festlund och 2 till
  • Laddar…

Bästa svaret

A
S0MMER S0MMER skrev:
:crysmile:.. du får välja en tillverkare ovan, sen får du vid valfritt tillfälle hämta ut obegränsat antal av valfria produkter ur HELA deras sortiment livet ut.
Kan man få ett skriftligt kontrakt på det tack! :)

• Gilla
Sona2012 och 3 till
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
Kan man få ett skriftligt kontrakt på det tack! :)
Maila dem och fråga :rofl:

Har bara erfarenheter av två av tillverkarna på listan, Bosch och Metabo, och vet alltså inte om de är bäst eller sämst på listan. Men om ett märke ska ha monopol bör det vara ett som kombinerar bra pris och god kvalitet, vilket jag tycker Bosch gör. Det blev också min röst.

• Gilla
Rallarros och 1 till
  • Laddar…
Gud va skönt att inga Ryobifantaster kommit och gnällt än. ”Men man har bara ett batteri till alla maskiner ju, skitsmart :dizzy:”. Ja precis som alla andra märken menar du? :rolleyes:

• Gilla
  • Haha
Nilstyko och 21 till
  • Laddar…
boschkenta
Hmm nu behöver man allt tänka till lite!
;)

• Gilla
S0MMER
  • Laddar…
Unikt namn
Ingen av märkena jag har är ens med :cry:

• Gilla
Mr.fluff
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.