Byggahus.se
Hejsan. Skulle behöva ha tips på en bitshållare som också kan låsa fast skruven med magnet, viktigt att man kan byta ut bits då jag har flera som jag vill köra slut på först innan jag ger min in på andra varianter. Jag vill alltså byta ut bits men också att den håller i skruven när jag väl ska skruva. Mvh

Wera ringmagnet.

• Gilla
Chic0
  • Laddar…
useless useless skrev:
Den 'funktionen' har väl i princip alla bitshållare inklusive dom billigaste från Biltema?

[länk]
Nej inte alla. Dom flesta ser det ut som att dom gör men gör inte. Dom håller bara i bitsen, men inte skruven

K Kaboff skrev:
Kör wera
[länk]
Över 300 spänn känns lite mycket för en sån enkel verktyg. Men såg att någon annan pratat om en wera

Chic0 Chic0 skrev:
Nej inte alla. Dom flesta ser det ut som att dom gör men gör inte. Dom håller bara i bitsen, men inte skruven
Ok. Jag har några från Biltema som håller fast skruven. Även nån dyrare från dewalt och bosch, men inte märkt någon större skillnad.

Mazen Mazen skrev:
Kör denna och bara skallen inte är för liten för magnetringen så sitter skruven kvar..
[länk]
Precis vad jag letar efter. Tackar ska testa

• Gilla
Mazen
  • Laddar…
useless useless skrev:
Ok. Jag har några från Biltema som håller fast skruven. Även nån dyrare från dewalt och bosch, men inte märkt någon större skillnad.
Vore nice med bilder om du har

Mazen Mazen skrev:
Kör denna och bara skallen inte är för liten för magnetringen så sitter skruven kvar..
[länk]
Förresten kan den ta vanliga bits ? För behöver använda just nu alla dom jag har. Köpte 2 paket ed lösa × bits

Chic0 Chic0 skrev:
Förresten kan den ta vanliga bits ? För behöver använda just nu alla dom jag har. Köpte 2 paket ed lösa × bits
Jepp. Det är en "vanlig" bitshållare med en plasthylsa som man dra på efter man satt i bitset.
Bitshållare med guldfärgat bits insatt och separat plasthylsa på en grön bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Chic0
  • Laddar…
Mazen Mazen skrev:
Jepp. Det är en "vanlig" bitshållare med en plasthylsa som man dra på efter man satt i bitset.
[bild]
Perfekt blir till att beställa tackar

T Tjrex skrev:
[länk]

Denna håller fast lite längre skruv med..
Går inte att se någon bild på den?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.