Medlem
· Sverige
· 4 326 inlägg
Om den bara är ett år gammal så borde det väl finnas garanti eller åtminstone reklamationsrätt att testa?
Medlem
· Sverige
· 4 326 inlägg
Det är inte direkt ovanligt att det hamnar främmande föremål mellan innertrumman och ytterbaljan, tex mynt, bh-byglar etc. Kan låta en hel del om dylikt och även orsaka dyra skador... som inte täcks av garantin etc. Tro mig jag vet vad ett par femkronor kan ställa till med.L Lewdis skrev:
Tack läste om denna typ av problem i andra trådar. Men jag har provat att luta maskinen åt olika håll utan att ljudet uppstod. Tog även loss slangen under trumman för att känna efter lösa delad. Inte heller där hittade jag något.H Harald Blåtumme skrev:
Medlem
· Sverige
· 4 326 inlägg
Ok om du har haft loss slangen under trumman så borde du nog upptäckt ev lösa prylar.
En väldigt bra grej är ett "endoskop", "boroskop" eller hur man uttrycker det, en kamera man kan komma åt på knepiga ställen. Kolla vid 4:45 i den här videon, han visar även hur man kan ta bort bh-byglar som satt sig fast i värmaren och hur man kommer åt att plocka bort skruvar, mynt etc genom att ta bort elementet:
En väldigt bra grej är ett "endoskop", "boroskop" eller hur man uttrycker det, en kamera man kan komma åt på knepiga ställen. Kolla vid 4:45 i den här videon, han visar även hur man kan ta bort bh-byglar som satt sig fast i värmaren och hur man kommer åt att plocka bort skruvar, mynt etc genom att ta bort elementet:
Redigerat:
jag tycker att det är ett bakgrundsljud som låter som en stenkross?
då kan det vara trumlager
då kan det vara trumlager
Byt maskin
Vissa maskiner är sämre än andra
Vissa maskiner är sämre än andra
Är det en serie 6?
lite otydligt på filmen
lite otydligt på filmen