Nej, det är också någon sorts medaljong mönster. Ser ut som ljusgrön. Se nedan
Den är ljus/antik blå. Den till höger är samma som den till vänster men ljuset har nog spelat oss ett spratt.
Kommer inte ihåg numret till tapeten men ska kolla det i veckan då viska ner och handla mer färg.
Men carma & co, damaschi heter katalogen iaf
Den fanns i grönt också, den är väldigt fin tycker jag, vi behövde ljusare och i grön nyans, och det blir nog bra http://www.carma.se/shop/17410---23645
Den fanns i grönt också, den är väldigt fin tycker jag, vi behövde ljusare och i grön nyans, och det blir nog bra [länk]
[bild]
Den är också väldigt fin. Den har vi tapetserat i Friggebon till äldsta dottern.
Tror det finns bild i tråden annars kan du kolla mina bilder i min profil om jag lagt de i en annan tråd
Jädrans vad ni jobbar på! Har du någon planlösning på huset? Är nyfiken på hur rummen ligger i förhållande till varandra (och var hemliga gångar finns ). Hur många kvadrat är det?
Jädrans vad ni jobbar på! Har du någon planlösning på huset? Är nyfiken på hur rummen ligger i förhållande till varandra (och var hemliga gångar finns ). Hur många kvadrat är det?
Tyvärr har vi ingen planlösning för huset.
Hemliga gången är på ovanvåningen mellan 2 rum där det tidigare va en garderob till det ena rummet.
Någon gång så ska jag rita upp en planlösning över huset (när vi får tid)
Huset är på ca 140m² och kommer bli på 160m² när vi är klara