Hej .
Har satt klart osb i garaget. Dags för gips. Jag funderar om det går att sätta upp alla på första nedre raden ståendes bredvid varandra .har ingen ställning än så jag kommer inte upp. Det kanske inte gör något när osb är bakom ? Alltså blir skarven på samma linje runt om.
Såg denna bild på nätet och blev lite fundersam. Andra bilden är bilden på väggen i garaget
Tacksam för svar
Har satt klart osb i garaget. Dags för gips. Jag funderar om det går att sätta upp alla på första nedre raden ståendes bredvid varandra .har ingen ställning än så jag kommer inte upp. Det kanske inte gör något när osb är bakom ? Alltså blir skarven på samma linje runt om.
Såg denna bild på nätet och blev lite fundersam. Andra bilden är bilden på väggen i garaget
Tacksam för svar
Redigerat:
Vi fick upp det med stegar faktiskt. Grejen är att vi har all byggmaterial på golvet och jag tänkte om det gick att sätta upp en rad med 270 gips .så får vi bort en bunt gips från golvet. Tillslut har vi byggt bort material så en ställning kan komma in och då kan vi börja med tak.P Pappa1986 skrev:
Liknande trådar
-
Sätta fast golvgips på betong underlag
Hustillverkare -
Sätta gips över målad ytterpanel?
Byggmaterial & Byggteknik -
Sätta upp 15kg spegel med EN skruv i OSB Gips, vad för skruv?
Sätta upp tunga hyllor på trippelgips på betong
Sätta gips direkt över tapet?
Färg, Måla & Tapetsera