Hupp, jag får backa lite på den. Du justerar stopptrycket med skruven som är fjäderbelastad. Differentialen justeras tydligen med den lilla skruven som är strax bredvid jordplinten. Det ser ut att vara en plus- resp minussymbol där.
Differentialtrycket bestämmer alltså starttrycket genom stopptryck - difftryck.
Hupp, jag får backa lite på den. Du justerar stopptrycket med skruven som är fjäderbelastad. Differentialen justeras tydligen med den lilla skruven som är strax bredvid jordplinten. Det ser ut att vara en plus- resp minussymbol där.
Differentialtrycket bestämmer alltså starttrycket genom stopptryck - difftryck.
Den noterade jag inte ens. Däremot så testade jag att skruva på muttern ovanför fjädern, ett varv medsols åt gången. Resultatet av det blev att tillslag resp. frånslag följdes åt parallellt s.a.s. uppåt i tryck.
En av anledningarna till höjningen är att jag måste ha minst 2,5 bar för att kunna tömma pinkhinken, Separetts ejektortank. Om det finns marginal neråt har jag inte vågat testa men det funkade utmärkt. Genialisk konstruktion.