Här tänkte jag ha en plats för primalskrik när ytterligare en person går direkt från att läsa halva första inlägget i en frågetråd till att svara ”Jag vet inte säkert, men...” som inlägg 271.
Här tänkte jag ha en plats för primalskrik när ytterligare en person går direkt från att läsa halva första inlägget i en frågetråd till att svara ”Jag vet inte säkert, men...” som inlägg 271.
Ska även ta tillfället i akt att utbröla lite allmän byggångest här. Över tingens inneboende ondska, sakernas allmänna tillstånd, samt situationens beskaffenhet i stort: AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Äntligen en riktigt värd tråd!
Hoppas vi kan få bort Corona-tråden snart från första platsen för den är så sjukt tråkig! Men det är nog hopplöst för det är så många "Öl-skallar" i samma tråd! Gaaaaaaaaaaaaaah. Ogillar trådar som har noll koppling till Byggahus också! Gaaaaah. Utom denna tråden då. Den är grym!
Inte ett Vråål utan mer ett elakt mohahaha-skratt där en del skriver en gnäll-tråd för att dom får inte "si och så", sen så svarar ni andra sakligt och uttömande som lurar tillbaka den där gnällspiken i hålet den kom från.