Ja, precis. Ska målas vitt sedan. Hade önskat att det passat in med huset att haft engelskt tegel istället. Jag föreslog mexitegel som alternativ till frun men fick tvärnej
Jobbat vidare med min utbyggnad av altanen.
Provade först att figursåga mot stenarna men kom fram till att det blir snyggare med en rak kant.
Väldigt markant färgskillnad på de olika brädorna nu så det får nog bli en slipning nästa år.
Eller så väljer man att fästa blicken på utsikten och skiter i det
Ja, precis. Ska målas vitt sedan. Hade önskat att det passat in med huset att haft engelskt tegel istället. Jag föreslog mexitegel som alternativ till frun men fick tvärnej
Monterat en L/L-pump för att kyla ner huset lite tillfälligt, vaknade med 26 grader i vardagsrummet i morse, tror vi maxade kring 28 grader någon timme senare. Nu kommer man kunna sova lite bättre!
Monterat en L/L-pump för att kyla ner huset lite tillfälligt, vaknade med 26 grader i vardagsrummet i morse, tror vi maxade kring 28 grader någon timme senare. Nu kommer man kunna sova lite bättre!
Det är rätt. Man ska sova i vardagsrummet. Jag brukar dock oftast göra det på helgerna.
Det är rätt. Man ska sova i vardagsrummet. Jag brukar dock oftast göra det på helgerna.
Det var troligen lika varmt i sovrummet också, men har ingen termometer där Får inte somna i soffan längre då vår 10månaders bebis troligen skulle ramla ner då...