Räcker att ni köper ny markisduk, om stativet inte äe dåligt.
Tyvärr är ju tyget det dyra och står för runt 50% av vad en ny kostar. Men vi ska forska lite i det. Den är helt oanvänd och var ouppackad även om den säkert är 15 år gammal
2 år? Jag har ju följt dig sen första inlägget och inspirerats av din energi. Men bara 2 år kvar? Det låter lite, själv tror jag att jag har många fler kvar
Det kan säkert bli mer, men det blir färre projekt för varje år. Det ska bli spännande att ge sig på Man-Caven även om den gått från först till sist i prioritering
Har ägnat dagen åt att bygga ett förråd i mina föräldrars sommarstuga. Det var en lågprismodel från K-Rauta och det kändes verkligen. Blev hyffsat till slut men förmodligen inget jag hade lagt pengar på själv
Testat hur det blir att klä trappen delvis med komposittrall för att binda ihop den med altanen. Detta ser hyfsat ut. Kanske blir en hörnlist upp mot altanen med
Frugan har köpt två gamla stolar som vi ska ha som herrbetjänt (?). Tänkte måla dem vita men efter frugan slipat ner dem så bestämde vi oss för att olja dem istället. Snyggt tycker jag. Ska skruvas fast i väggen