Det drabbar väl alla till slut, låsen går sönder, nu finns det bara 2 snäppen med funktion varav den ena ramlar av när lådan öppnas.

Har tidigare skruvat fast spännband och liknande men till slut spricker lådan runt skruvarna och det är bara att kasta.
Har ni några tips?

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har tidigare skruvat fast spännband och liknande men till slut spricker lådan runt skruvarna och det är bara att kasta.
Har ni några tips?
Jag såg att det fanns en liknande sats idag på Kamasa, den lådan finns som reservdel, har skickat en förfrågan till Autoexperten.
Annars kör jag nog på popnitsvarianten, den lät vettig. Smälter man hålet för popniten med lödkolv borde det bli ännu hållbarare.
Annars kör jag nog på popnitsvarianten, den lät vettig. Smälter man hålet för popniten med lödkolv borde det bli ännu hållbarare.
har också en sådan sats med trasiga lås. återkom gärna om du hittar någon ny låda som passarR RealElwood skrev:
Verktygstokig
· Norrbotten
· 804 inlägg
Kostar den så lite just nu? Måste vara kampanj! Har samma problem som dig, blev att jag kompletterade med en mindre låda att ta med, den stora har fått en mer permanent plats i garaget 
Verktygstokig
· Norrbotten
· 804 inlägg
@henkepenk den modellen jag behöver, fint fynd! Vet vem jag ska fråga om hjälp
Liknande trådar
-
Hur hade det gått att laga denna skada?
Möbelsnickeri -
Hur funkar det med lådan med ventilation rör inuti?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Laga och eventuellt ytbehandla betonggolv i lada från 50-talet
Laga en lada
Hur bygga "skorstenslåda" till plåtslagaren?
Byggmaterial & Byggteknik