Byggahus.se
Hur svårt kan det vara att förankra studsmattan ordentligt?

Kan ju knappast ha kommit som en överraskning att studsmattor lättar från backen i hård vind.

• Gilla
Prodigys och 1 till
  • Laddar…
T
Dessa fula/äckliga studsmattor som folk prompt ska ha på tomten, om det så ens är en yta på tomten med max 10kvm.

Ni som köper dessa, varför har ni inte dom på balkongen också? Går säkert att få in dom där också.

• Haha
  • Ledsen
  • Gilla
ichigo och 5 till
  • Laddar…
T Thomas' skrev:
Dessa fula/äckliga studsmattor som folk prompt ska ha på tomten, om det så ens är en yta på tomten med max 10kvm.

Ni som köper dessa, varför har ni inte dom på balkongen också? Går säkert att få in dom där också.
Bitter?

Barnen älskar det, det är inte svårare än så.

• Gilla
Enolf och 19 till
  • Laddar…
T
T Thomas' skrev:

Enkelt. Vi har ingen balkong...

Men naturligtvis är studsmattan förankrad ordentligt.

Haha, bitter eller?

• Gilla
tttomten
  • Laddar…
Barnen borde tagit sitt ansvar och hållit fast studsmattan eller i varje fall arbetat som extravikt på den :cool:

• Gilla
Prodigys
  • Laddar…
S
Det hade varit en trevlig upplevelse för samtliga parter, om barnen var kvar i studsmattan när vinden kom.

• Haha
ichigo och 1 till
  • Laddar…
Fadai
Ja, de är fula. Ja, barnen älskar dem (och många vuxna). I min lilla by finns det en på lekplatsen. Bra, för många kan dela på den.

• Gilla
Karlia
  • Laddar…
T
13th Marine 13th Marine skrev:
Bitter?

Barnen älskar det, det är inte svårare än så.
Säkert väldigt smidigt för er föräldrar som inte kan göra saker med barnen, ungefär som att sträcka till dom en Ipad i brist på fantasi.

• Haha
swe.jocke och 2 till
  • Laddar…
T Thomas' skrev:
Säkert väldigt smidigt för er föräldrar som inte kan göra saker med barnen, ungefär som att sträcka till dom en Ipad i brist på fantasi.
pfft

T Thomas' skrev:
Du uttalar dig stenhårt om saker du inte har någon koll på ;)

Själv föredrar jag att barnen hoppar studsmatta istället för att sitter still med en platta.

• Gilla
AndersOhrt och 6 till
  • Laddar…
Bemöda er inte att svara Thomas, han är uppenbarligen bara ute efter konflikt.

• Gilla
Enolf och 6 till
  • Laddar…
T
M Maximarcus skrev:
Bemöda er inte att svara Thomas, han är uppenbarligen bara ute efter konflikt.
För en gångs skull ska jag bemöda mig att svara ett sådant inlägg som du skriver; Jag skrev allmänt vad jag ansåg om studsmattor, och folk här inne tar då åt sig, inte konstigare än att jag aldrig skulle välja att måla mitt hus rosa.

• Haha
sy97jgu
  • Laddar…
T Thomas' skrev:
Studsmattor på tomten ser för jävligt ut, det är som ohyra, förökar sig.

Som att ha sopor på tomten.
Jag har studsmatta som barnen tränar på (tränar cirkus), grannen har badtunna, andra grannen har solstol.
Vad är ok enligt dig att ha på sin tomt utan att det ser skräpigt ut?

• Gilla
sy97jgu och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.