Vi fick också en leverans i veckan från Arlöv/Österrike.
[bild] [bild]
Härligt! Jag har haft en 975:a, grymt trevlig såg. Bytte dock till en 400x-motion, då vi numera nästan bara sågar 2100x2800 skivor. Väntar på leverans från Österrike i veckan,hoppas Schenker lyckas bättre än förra gången. Min maskin blev klar i måndags, i tisdags stängde de ner fabriken....
Härligt! Jag har haft en 975:a, grymt trevlig såg. Bytte dock till en 400x-motion, då vi numera nästan bara sågar 2100x2800 skivor. Väntar på leverans från Österrike i veckan,hoppas Schenker lyckas bättre än förra gången. Min maskin blev klar i måndags, i tisdags stängde de ner fabriken....
Men vad surt, Jag har oxå en maskin på g ifrån dom som ska komma i maj, så den står väll mitt på fabriksgolvet.. nåja bara o vänta då!
Det lönar sig att klaga (eller skriva ett snällt brev) så en ny "förbättrad" Hultafors penna kom med dagens post!
[bild]
Den förra åkte stiften in då de inte låstes fast.
Imorgon kommer den då till slut, den nya maskinen efter den förra fraktfadäsen. Direkt från Felder, Österrike, inga omlastningar öht. Borde vara helBara hoppas att jobben består nu...