Byggahus.se
J jonnyf skrev:
Absolut, det kan jag göra. Skicka över din adress och hur stor yta det gäller så kan jag hjälpa dig att begära in offerter på asfaltering. Tror dock att etableringen i Skåne blir dyr om du vill anlita entreprenör i Stockholm, men jag gör dig gärna den tjänsten.
Lägg in summan per kvm och vilka arbetsmoment som utfördes svårare än så är det inte, då blir det en fingervisning vad det kostar. Det behövs inga offertförfrågningar. Är det intressant så kan de som önskar gå vidare och begära in offert, kanske även ge nya uppdrag till det asfaltsföretag som du använde dig av.

• Gilla
fremax och 3 till
  • Laddar…
M
harry73 harry73 skrev:
Respekt för firman?
Hur är det att ha respekt för firman?
Hmm...det kanske var svart:D

• Gilla
Luc Reiner och 7 till
  • Laddar…
harry73
M Markarbetaren skrev:
Så måste det vara:)

• Gilla
vf98al38 och 1 till
  • Laddar…
Det är minst lika dyrt nu. En firma skulle lägga ny asfalt/reparera en gammal som sopbilen skadat och frågade om jag ville ha ny asfalt under carporten också som är på max 20 kvm. De skulle ha ca 1000 kr/kvm för att göra det jobbet samtidigt. Detta i Huddinge i Stockholm.

• Gilla
Stadsbonden och 3 till
  • Laddar…
Lustigt, jag fick pris på c:a 50 tkr plus moms för 200 kvm.
PEAB på västkusten.

• Gilla
sudo och 3 till
  • Laddar…
J
M Markarbetaren skrev:
Eftersom det är ganska grova anklagelser du kommer med helt utan belägg så har jag kontaktat admin för att få dina uppgifter så att en polisanmälan för förtal kan upprättas, sen får polisen utreda.

• Gilla
  • Haha
Luc Reiner och 2 till
  • Laddar…
J jonnyf skrev:
Eftersom det är ganska grova anklagelser du kommer med helt utan belägg så har jag kontaktat admin för att få dina uppgifter så att en polisanmälan för förtal kan upprättas, sen får polisen utreda.
Ja, det blir nog en polisanmälan som kommer att prioriteras.......
Vem är förtalad? Ett nick på ett forum?

• Gilla
Luc Reiner och 7 till
  • Laddar…
J
D
K Kane skrev:
K Kane skrev:
Jag är förtalad och jag tolererar inte att diverse tyckare gör det helt utan belägg. Sen hur polisen prioriterar näthat, förtal och annat som vissa ägnar sig åt är inget jag kan påverka. Dock så är det en markering att det är inget jag accepterar och det tycker jag inte någon ska göra.

• Haha
  • Wow
Luc Reiner och 6 till
  • Laddar…
J jonnyf skrev:
D

Jag är förtalad och jag tolererar inte att diverse tyckare gör det helt utan belägg. Sen hur polisen prioriterar näthat, förtal och annat som vissa ägnar sig åt är inget jag kan påverka. Dock så är det en markering att det är inget jag accepterar och det tycker jag inte någon ska göra.
Barnsligt och otroligt lättkränkt. Det är ett år sedan han skrev och du kunde bara ha svarat : nej det var inte svart

• Gilla
Luc Reiner och 12 till
  • Laddar…
J jonnyf skrev:
D

Asfalten ser svart ut på bild men den kanske luras?

Polisanmälan...jadå...det är nog verkligen mer av sånt här polisen behöver sina resurser till.

• Gilla
Luc Reiner och 8 till
  • Laddar…
J jonnyf skrev:
Lägg ner den tanken. Låt polisen arbeta med brott i stället.
Liten lathund för förtal,
upload_2018-9-27_11-56-1.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
vcx och 4 till
  • Laddar…
J jonnyf skrev:
D

Årets trådlyft! Kränkt på samma gång!

• Gilla
jim_b och 3 till
  • Laddar…
Så många oerhört lättkränkta människor man ser i det här landet nuförtiden...förtal? Där man t.o.m har en smiley i ett påstående...
Ofattbart!
Dessa människor borde sluta skriva på internet forum, de kan väl nöja sig med att skriva brev med underskrifter via posten istället...där är man inte lika anonym....:)

• Gilla
jim_b och 14 till
  • Laddar…
J
J Johnsson 56 skrev:
Barnsligt och otroligt lättkränkt. Det är ett år sedan han skrev och du kunde bara ha svarat : nej det var inte svart
Håller med om att det är barnsligt att förtala folk för att man inte får som man vill, i övrigt så är det upp till dig om du gillar att bli förtalad eller ej. Jag accepterar det dock inte.

• Gilla
Övv
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Så måste det vara:)
Asfalt brukar väl vara svart????
Har aldrig sett vita vägar...

• Gilla
Bödvar McOlsson och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.