81 961 läst · 95 svar
82k läst
95 svar
Har priset på asfalt fördubblats?
Lägg in summan per kvm och vilka arbetsmoment som utfördes svårare än så är det inte, då blir det en fingervisning vad det kostar. Det behövs inga offertförfrågningar. Är det intressant så kan de som önskar gå vidare och begära in offert, kanske även ge nya uppdrag till det asfaltsföretag som du använde dig av.J jonnyf skrev:
Det är minst lika dyrt nu. En firma skulle lägga ny asfalt/reparera en gammal som sopbilen skadat och frågade om jag ville ha ny asfalt under carporten också som är på max 20 kvm. De skulle ha ca 1000 kr/kvm för att göra det jobbet samtidigt. Detta i Huddinge i Stockholm.
Ja, det blir nog en polisanmälan som kommer att prioriteras.......J jonnyf skrev:
Vem är förtalad? Ett nick på ett forum?
D
K Kane skrev:
Jag är förtalad och jag tolererar inte att diverse tyckare gör det helt utan belägg. Sen hur polisen prioriterar näthat, förtal och annat som vissa ägnar sig åt är inget jag kan påverka. Dock så är det en markering att det är inget jag accepterar och det tycker jag inte någon ska göra.K Kane skrev:
Medlem
· Östergötland
· 572 inlägg
Barnsligt och otroligt lättkränkt. Det är ett år sedan han skrev och du kunde bara ha svarat : nej det var inte svartJ jonnyf skrev:
Asfalten ser svart ut på bild men den kanske luras?J jonnyf skrev:
Polisanmälan...jadå...det är nog verkligen mer av sånt här polisen behöver sina resurser till.
Lägg ner den tanken. Låt polisen arbeta med brott i stället.J jonnyf skrev:
Liten lathund för förtal,

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Allvetare
· Västra götaland
· 8 378 inlägg
Årets trådlyft! Kränkt på samma gång!J jonnyf skrev:
Så många oerhört lättkränkta människor man ser i det här landet nuförtiden...förtal? Där man t.o.m har en smiley i ett påstående...
Ofattbart!
Dessa människor borde sluta skriva på internet forum, de kan väl nöja sig med att skriva brev med underskrifter via posten istället...där är man inte lika anonym....
Ofattbart!
Dessa människor borde sluta skriva på internet forum, de kan väl nöja sig med att skriva brev med underskrifter via posten istället...där är man inte lika anonym....
Håller med om att det är barnsligt att förtala folk för att man inte får som man vill, i övrigt så är det upp till dig om du gillar att bli förtalad eller ej. Jag accepterar det dock inte.J Johnsson 56 skrev: