Jobbar på sec men inte på försäljning eller produkt,även för oss är det mkt tystnad runt detta.
Okej, intressant. Har läst om att man ingick ett samarbete för något år sedan med den amerikanska jätten Alarm.com men sedan dess knäpptyst... kanske har det med detta att göra?
Okej, intressant. Har läst om att man ingick ett samarbete för något år sedan med den amerikanska jätten Alarm.Com men sedan dess knäpptyst... kanske har det med detta att göra?
Jag är tyvärr inte särskilt insatt och det lilla jag vet kan jag ej skriva om, men det verkar ha utvecklats en hel del iaf. Tror man lärt sig vissa konkurenter som vi kör larmrycken åt.
Jag är tyvärr inte särskilt insatt och det lilla jag vet kan jag ej skriva om, men det verkar ha utvecklats en hel del iaf. Tror man lärt sig vissa konkurenter som vi kör larmrycken åt.
Har du någon aning om när "hösten" är? Skulle behöva installera larmet inom ett par veckor, men samtidigt vill man ju vänta på det senaste.
Annars är väl Versiure det modernaste abonnemangslarmet på marknaden idag.
Om du läser vidare här så är "Ajax" ett populärt hemlarm liksom SPC.
Tyvärr har jag en granne som är franchisetagare på vår ort för Verisure och har berättat om hur deras ledning behandlar sin personal.. inte så sugen på att sponsra ett sådant bolag.