59 252 läst · 236 svar
59k läst
236 svar
Bonniers Enkla bakom bästa bolåneräntan på 0,95 procent
På konsumentens sida
· 2 931 inlägg
Imorgon lanserar Bonnierägda Enkla ett bolåneränteerbjudande på 0,95 procent.
Du kan läsa artikeln här: Bonniers Enkla bakom bästa bolåneräntan på 0,95 procent
Du kan läsa artikeln här: Bonniers Enkla bakom bästa bolåneräntan på 0,95 procent
Administrator
· Skåne
· 6 433 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 433 inlägg
Vi kommer lägga till de nya uppstickarna Enkla och Hypoteket som alternativ i vårt boränteformulär och kanske också högräntealternativen som Bluestep, Svea Ekonomi med flera för att visa på vilka alternativ som finns (även om de sistnämnda inte känns så roliga att skylta med).
Husägare
· Sörmland
· 1 447 inlägg
Undra om de stora jättarna får ont i magen eller låter detta bero, ska bli mkt intressant att se.
Husägare
· Sörmland
· 1 447 inlägg
Husägare
· Sörmland
· 1 447 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 433 inlägg
Företaget som ligger bakom Enkla.com heter Simplex. Simplex grundades 2012 då de lanserade Lånbyte. Förra året bytte Lånbyte namn till Enkla.com. Det verkar som om Collector Bank och riskkapitalbolagen Collector Ventures och NFT Ventures ligger bakom upplägget. Det enda jag tycker verkar konstigt är att Simplex är avregistrerat i momsregistret. Vet inte hur det påverkar erbjudandet.K Kipa skrev:
Redigerat:
Du blir såklart skuldfri!!T Tobias Bohlin skrev:
Nädå...jag vet faktiskt inte och det är en fråga som även väcktes hos mig.
Tas en kreditupplysning före eller efter man får veta om man får ta del av erbjudandet?