hehe, som sagt.. svårt att låta bli när möjligheten finns.. (man har ju barnasinnet kvar tills man dör typ..). Hade aldrig kunnat låta bli att smacka till pucken om den låg där
Lyckas grabben dra iväg ett såpass hårt skott att nätet ger efter och att rutan kraschar...
Då ska jag bjuda han på pizza
Jaja, det verkar som att alla andra har mer ordningsamma/lydiga barn.
Om jag hade gjort samma som du, hade det inte räckt med det nätet, mina småknoddar skjuter inte bara med puckar.
Funderar på att skicka grabben din en stor laddning sten och glaskulor, mest för att se om han gillar att spela kula....
själv hade jag fått bytt rutan minst en gång i halvåret om mina fått använda klubbor inomhus, puckar, bollar är inte lika kul att skjuta på varandra.
Jaja, det verkar som att alla andra har mer ordningsamma/lydiga barn.
Om jag hade gjort samma som du, hade det inte räckt med det nätet, mina småknoddar skjuter inte bara med puckar.
Funderar på att skicka grabben din en stor laddning sten och glaskulor, mest för att se om han gillar att spela kula....
själv hade jag fått bytt rutan minst en gång i halvåret om mina fått använda klubbor inomhus, puckar, bollar är inte lika kul att skjuta på varandra.
Mvh P-A
Ha ha jag köpte ett nät till för utsidan men kanske ska hänga det inne istället
Byggt rymdstation aka satt folie i bastun. Trångt, många vinklar och hörn, men det gick till slut. Återstår några bitar vid fönstret, sedan läkt och panel.
TeroM: Inte övervägt bananer där? Har sparat mig mycket tid och svordomar när man kopplar om eller flyttar saker =)
Trodde jag med när jag så omsorgsfullt (köpte och) kopplade på bananisar på högtalarsladdarna, när jag köpte dem för några år sedan, nu.. när nya recivern kom för nån vecka sen..var det lättare att slita bort alla igen - gick snabbare och funkar nu perfekt
Har man väl satt dit dem (och de funkar) rör man dem ju, tack och lov, inte så mycket sedan
TeroM: Inte övervägt bananer där? Har sparat mig mycket tid och svordomar när man kopplar om eller flyttar saker =)
Var inne på det och har bananer liggande men de bygger onödigt mycket på baksidan. Trångt att få burken in mot väggen redan som det är med alla kablar och som snigla säger, man skall inte behöva peta för ofta i detta.