Jasså? Där lärde jag mig nåt nytt då. Fuktskyddet sitter bakom kaklet då eller? Fogen är bara för utseende och att hålla kaklet på plats?
Ja, naturligtvis:eek:
Blir lika fascinerad varje gång när folk ställer denna konstiga/dumma fråga, eller rättare sagt jättekonstigt enligt mig. Är ärligt talat en hjärnvrickare för mig
Inte nog med att fogen släpper igenom fukt/vatten, även kaklet släpper igenom fukt.
Likadant med att vissa tror att man ska ha ett tätskikt bakom plastmattan som i själva verket är just tätskiktet:wow:
Blir lika fascinerad varje gång när folk ställer denna konstiga/dumma fråga, eller rättare sagt jättekonstigt enligt mig. Är ärligt talat en hjärnvrickare för mig
Inte nog med att fogen släpper igenom fukt/vatten, även kaklet släpper igenom fukt.
Likadant med att vissa tror att man ska ha ett tätskikt bakom plastmattan som i själva verket är just tätskiktet:wow:
Jag tycker det är konstigt med folk som inte kan programmera, hur kan man liksom använda ett datorprogram utan att veta hur det är skrivet
Ja, frågan är ju vilket parti som man ska rösta på för att få våtrumskunskap infört som ett obligatoriskt ämne i grundskolan? 😉