Studenter
oldah95: Hej jag är student på Halmstad Högskola jag pluggar byggingenjör med inriktning mot konstruktion. Jag skulle behöva hjälp med idé för examensarbete om den genomförbar eller om den behöves utvecklas? Jag har en idé för examensarbete som handlar om att göra en studie se hur användbar lastnedräkning i program som Revit. Mina primära frågeställningar är hur noga lastnedräkning i
Grief13: Hej på er! har tänkt att få tag i en Vuxenlärlingstjänst till snickare, och tänkte försöka få ett litet försprång i den teoretiska delen. Ni som går lärling/bygg. Vilka kurser läser man, vilken litteratur använder ni, kan man få tag i dem online t.ex? tack på förhand!
Grief13: Hej! Går i tankarna att plugga till träarbetare på Movant i Göteborg, detta då det verkar sjukt svårt att få en tjänst som vuxenlärling där jag bor. någon med erfarenhet? Fördelar och nackdelar? har idag ett ganska så välbetalt jobb, så ekonomin om man skulle gå denna vägen är ju en nackdel, men jag känner såpass starkt för att bygga och snickra att det känns värt det.
MBrodlova: Hej! Som en sista del på Psykologprogrammet i Lund skriver jag mitt examensarbete om mäns upplevelser av sexuell utsatthet, sexuella övergrepp och våldtäkt. Jag söker de män som har erfarenheter av sexuellt laddade händelser som skett mot deras egentliga vilja. Detta kan vara sexuella handlingar där man explicit uttryckt och visat att man inte ville delta men behöver inte vara det.
Ssass: Hej! Vi är två tjejer som söker praktik i Stockholms-området, presentation och kontaktuppgifter finns på: www.praktikanterna.n.nu Dela gärna vidare! Med vänliga hälsningar Sabina & Sara