Quizkommentarer
xtrooooper: Du fick 9 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 1535 personer (84%) av de 1808 som gjort quizet. Missade på den prickade marken.
xtrooooper: Du fick 9 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 2902 personer (67%) av de 4303 som gjort quizet. Missade släggan...
hsd: Jag har automatiska fönsteröppnare men de är fyllda med en vegetabilisk olja
Fario: 8/10 Hade det inte funnits alternativ att välja mellan hade jag förmodligen fått 5/10...
dicliff: Det enda svåra var väl tender. Måste vara den engelska varianten! Fick ändå 12 av 12. :-)
thomas33: [citat] [citat] Nu skall du inte muttra när du inte vet att muttern har två olika namn...:rofl:
Jarlsgård: 10/10 här också.. Men även jag med ett extremt nyrenoverat badrum :crysmile:
Cheesen: 8/10... Nog märks det att man är totalt ointresserad av skvallerpressen..vart Zlatan bor skiter jag fullständigt i. Vem är den där besos ?
tommib: Äsch.... 11/12 med miss på Basilikan. Jag trodde faktiskt att det behövde vara en kyrkobyggnad. Det ska väl medges att en eller annan var en halvkvalificerad gissning :) Slungpsykrometern tog jag för att jag en gång behövt lära mig skillnaden mellan wet och dry bulb temperature.
Davgro: Du fick 10 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 1068 personer (68%) av de 1569 som gjort quizet.
AndersMalmgren: 10 av 10, men tror jag gissade på minst fyra
civilingenjören: missade kaffebryggaren och kyl-/frys-/ismaskins-/touchskärmsapparaten (och mobiltelefonen, men bara med 0,9 kronor)
ichigo: jag kunde bra om vintagetapeterna och stilepoken. Men de moderna tapeterna och dess företag, nej här skiner mitt ointresse in. :D
Johannes Carlsson: 9/10 Har ganska dålig koll egentligen men chansade på vad som verkade rimligast :P
thomas33: [citat] De som bor i mexitegelhus borde ha en egen poänggrupp i detta quiz. :crysmile:
Fario: Jag brukar ha hälften rätt på Byggahus quizar. Men de två senaste har det blivit 9/10! Med andra ord är jag bra på engelska och miljö men kass på byggtekniska facktermer.
Jonas L: Du fick 10 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 934 personer (97%) av de 962 som gjort quizet. 70-talet är tydligen min grej...:rolleyes:
b8q: 4/10. Det började bra med tre rätt på de tre första, sen blev det värre...
Fario: Ibland. Känns det skönt att äntligen kunna något... Jag brukar få några fel när jag chansar på frågor om el eller markgjutningar mm. :-)
Johannes Carlsson: Man har ju igen deti bättre komfort och lägre energiförbrukning
Mikael_L: Jag tror att det är bäst att dysan19 först redogör lite för alla vansinniga fel som h*n upptäckt. Antagligen är det mycket bättre att man kan försöka bemöta de tänkta felaktigheterna, än att råka bemöta det som dysan19 inte alls tänker på. Men jag antar att det faktiskt var det som ångpojken tänkte ... :)