Byggahus.se
PAF
PAF: Jag har fem/sex domäner hos Surftown både bloggform och hemsideform som drivs ned WordPress. Tror detta lite större konto kostar 800 kr per år plus 100 kr per domän (.se) Skall man bara ha en blogg/hemsida blir det billigare. Fördelen med att använda en egen domän/webhotell är att det blir helt reklamfritt vilket jag tycker är viktigt.
13 svar · 1,5k läst
heisiandiishe
heisiandiishe: Lade precis in ny parkett i familjens lägenhet i Stockholm. Byggår ca 2007. Lyfte bort den gamla parketten i ena rummet och hittade liksom ett litet hålrum ut i fasaden. Väldigt konstigt. Iaf så bar jag ut lite gammal parkett och frun kommer och säger att jag får ta hand om spindeln som krupit ut ur sitt lilla hålrum:) Den var faktiskt riktigt stor. Såpass att jag tyckte den var äcklig
190 svar · 204,1k läst
·
D
disedose: Jag ser att det finns fler som tycker om detta spel. Jag har genom åren förfinat spelstrategin och tycker mig ha fått fram en bra sådan. Det viktigaste jag kommit fram till är att utnyttja sina slag smart, men detta i kombination med att skriva in resultatet varannan gång uppe och varannan gång nere. Det verkar handla om att hitta en balans i att hela tiden väga upp den ena sidan med den
16 svar · 11,8k läst
·
T
thomasx: Hellre en kälke på vinden än en spark på pungen.
89 svar · 19,5k läst
·
K
katten12: Jag har faaktiskt en gammal hederlig saab 00 9.5 aero. Liknande modell som din V70. Jag lyckades faktiskt få ner bensinförbrukningen på den till 0.6/ mil genom körsätt och bra service. Pendlade 10 mil om dagen till jobbet en tank på 65 liter höll ca 2 veckor då jag ex på motorväg alltid låg i 90. Det tar ju lite extra av ens tid men man tjänar mycket på det i bensin=)
32 svar · 13,5k läst
A
Avemo: [citat] De om några borde veta att gråsuggor inte är insekter. Fast huvudsaken är att giftet fungerar.
11 svar · 28,5k läst
Nötegårdsgubben
Nötegårdsgubben: [MEDIA=youtube]jA1kaFgLuh0[/MEDIA]Oh. Society is to blame.
1,0k svar · 87,8k läst
·
Tokslut
Tokslut: [bild]
33,7k svar · 6658,3k läst
·
Tokslut
33,7k svar · 6658,3k läst
·
C
cpalm: Mina senaste erfarenheter baserar sig på 3.02.02 där jag tyvärr ändå inte lyckas få tillfredsställande resultat. Mycket intressant att höra att du har lyckats bättre. Jag skickar ett PM så kanske du kan testa någon av mina filer och se om vi kan lyckas bena ut varför det inte fungerar bra för mig?
97 svar · 15,6k läst
·
R
Ripper500: Jo kan tänka mig det. Men så är det nästan med allt nytt som kommer. :)
82 svar · 20,5k läst
·
TorpAnders
TorpAnders: Grattis till den hyresgästen! Fram med kameran,,,
3 svar · 3,3k läst
kysan
kysan: Inte en aning, men det finns ju bilhållare som består av magnet...
17 svar · 3,9k läst
xrever
xrever: V.35-37 här!
80 svar · 15,0k läst
·
L
Lutte: din uträkning var då rena grekiskan för en som mig som inte har studielån men din teoretiska uträkning stämmer väll ganska bra, dock inte som Einsteins relativitetsteori som stämmer ner till sjunde decimalen. synd bara att jag inte kommer ihåg förbrukningen. men caddyn är ju en relativt motorsvag bil så den är ju extra känslig. min egna privata dieselbil med effekten på rätt sida
69 svar · 27,4k läst
Hemmakatten
Hemmakatten: ,För min del undviker jag plast. Under årens lopp har vetenskapliga undersökningar konstaterat diverse olika farliga (cancerframkallande och hormonstörande) ämnen, t.ex. ftalater i plast. Att ha det som förvaring av mat och dessutom värma plastkärlet i mikron skulle jag inte göra
43 svar · 15,8k läst
·
Nyfniken
Nyfniken: [citat] Du har nog missförstått (eller så har jag det). Det är den som polerar verktygen med babyservetter som är mest pedantisk med bilen. Jag tvättar varken verktyg eller bil. :o
90 svar · 13,8k läst
N
Noseone: Det här kanske man skall pröva, många kul tidningar.
36 svar · 5,0k läst
namor
namor: [video=youtube;fhTOVGg90SA]http://www.youtube.com/watch?v=fhTOVGg90SA[/video]
3 svar · 1,1k läst
Blindnit
Blindnit: För att återkoppla efter att ha kört vägen nu så kan jag säga att jag tyckte det var en rolig väg att köra. Nån nämde racerväg och jag kan bara instämma :) Visst var där lite gropigt stundtals men inte värre än nån annan väg i norr tycker jag. Asfalten var åtminstone där fast den inte var helt plan så att säga :) Mer än man kan säga om många andra vägar både i norr och i
21 svar · 5,5k läst
T
thomasx: [citat] Och ha i åtanke när ni ser programmet att allt detta sker helt utan några som helst porrfilter, så kan ni sen fundera på vad ett porrfilter mer eller mindre skulle göra för skillnad för de som vill spionera.
373 svar · 30,9k läst
·
raveper
raveper: Saxat från slangopedia.se [h=1]Traska[/h] [bild] 25 [bild] 6 En ny variant av vaska har tillkommit. Det är nu inte helt ovanligt att överklassbrats "traskar" en flaska champagne. Det innebär att man beställer in en flaska av det dyraste de har, betalar och går därifrån utan flaskan. Vanligast förekommande är detta på östermalm, men också på söder, fast där traskar man vatten på
30 svar · 11,5k läst
·
P
perkaby: Är det något sånt här du är ute efter? http://www.ebay.com/itm/AMW-AWM-70129-Volvo-FH12-Benntrans-Hangerzug-Wechselbrucken-OVP-1305-29-89-/290950582374?pt=Spielzeugautos&hash=item43be019066 Eller http://www.ebay.com/itm/JOAL-VOLVO-FH12-DOUBLE-TRAILER-WORLDWIDE-MINIATURE-REPLICAS-REF-355-1-50-/380684715212?hash=item58a293c4cc
4 svar · 1,5k läst
Nimajneb
Nimajneb: Var det inte http://www.letsbuyit.com/ ?
4 svar · 1,6k läst
galento
galento: [citat] Tusan,det låter inget vidare Yrrol.Har en jänkar pickup sen 10 år och det är antagligen den bästa bil jag haft. Visserligen drar den en del soppa men ack så slitstark och nyttig.
72 svar · 31,2k läst
·
F
fn76: Men om jag förstår TS rätt så blir det problem om hästen står vid grinden och vill rymma. Hur öppnar man grinden, motar hästen och kör förbi den öppna grinden? Det borde sättas upp en grindsluss, dvs två grindar.
6 svar · 1,5k läst
·
K
KoK: [citat] De första sex månaderna är det omvänd bevisbörda! var redan fastslaget.. Normalfallet är att man utgår från att varan var felaktig vid leverans sedan måste säljaren motbevisa det. Allt hänger väl på det bakomliggande felet, hade säljaren kunna upptäcka det innan leverans?
62 svar · 9,8k läst
N
NinjaSatan: Jag hade alltid en invasion av sniglar på ena verkstadsväggen förut (putsad, vätter mot öster), jag gick över hela väggen med utspädd bensaltensid för 2 månader sen och har fan inte sett en snigel sen dess. Verkar funka bra för mig!
2 svar · 8,1k läst
buspojken
buspojken: Ja håller hårt på en vettig dragbil och ett släp modell större, släpet har man alltid nytta av, när man kör skit till återvinningen och transporterar skotrar;) Dessutom är de betydligt billigare att äga ett släp än en extra bil ! Tror ja betalar 25 spänn i månaden för helförsäkring på mitt släp, svårslaget !
15 svar · 6,2k läst
·
D09
D09: Blev så att jag tackade nej till ordf. Posten för att min tid inte kommer att räcka i den utsträckningen. Gick dock med på att bli invald som suppleant, övriga är medvetna om min brist på tid så det får bli därefter :)
21 svar · 3,1k läst
1457g
1457g: Jag övningskörde i min Firebird med manuell låda, och min Mercedes S-klass automatare. Att bara ha en automatbil att övningsköra i vore helkasst. En Firebird gen4 är dock rätt hopplös att backa med då sikten är skitkass bakåt. :)
34 svar · 17,9k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.