S
Swedeinla: Hej ! På er hemsida nämner ni den nya katalogen med bl.a. Passivhus. Har den kommit ut ? Det är över 2 veckor sedan jag beställde den, men jag har inte fått den ännu. Mvh Lars
0 svar · 3,4k läst
EMRAHUS
EMRAHUS: Vill välkomna alla till vår monter E:16 på Hem och Villa mässan den 6 -9 Mars i Malmö, där vi kommer som första husfabrik att lansera passivhus som kataloghus. Vi kommer och ge ut vår nya Husbok 2008 på 110 sidor som innehåller energihus som kataloghus. Välkomna! Håkan Svensson - Säljstöd EMRAHUS
0 svar · 4,5k läst
EMRAHUS
EMRAHUS: Hej Henrik; På Hem och Villa mässan i Malmö den 6 - 9 Mars kommer vi introducera våra kataloghus. Det kommer komma en katalog med energihus och en katalog med passivhus. Dessa kommer ha fasta priser, så jag ber dig att återkomma då så kan jag skicka dig våra kataloger, alternativt om du vill komma och träffa oss på mässan. MVH Håkan Svensson - Säljstöd EMRAHUS
1 svar · 5,1k läst
S
stromen: Hej igen! Du nämner att ni ska komma med ett passiv hus med u-värde 0,10. Är det samma byggsystem? Hur tjocka är väggarna då och hur mycket är betong respektive frigolit ? Var kan man få mer info om ert passiv hus. Vad har ni för kvm pris. MVH Magnus
2 svar · 3,4k läst
EMRAHUS
EMRAHUS: Hej Parent; Då vi inte diskuterar priser här i forumet får jag be dig att ringa huvudkontoret så kan dem guida dig vidare i din process. Du når huvudkontoret via växeln: 0413-57 44 40 MVH Håkan Svensson - Säljstöd Emrahus
4 svar · 7,8k läst
EMRAHUS
EMRAHUS: Då vi har haft ett fel på vår server som tar emot katalogbeställningar, ber vi alla er som beställt katalog/kataloger att göra en nybeställning. MVH Håkan Svensson - Säljstöd EMRAHUS
0 svar · 5,1k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.